آب و هوای مازندران در یک هفته آینده چگونه است؟

خبرگزاری ایسنا شنبه 27 مرداد 1403 - 15:09
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۲۷ مرداد تا جمعه ۲ شهریور به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان در روز شنبه ۲۷ مرداد ابری(در ارتفاعات مه‌آلود) همراه با کاهش دما، گاهی با بارندگی، وزش باد و رعدوبرق پراکنده، از شب با کاهش ناپایداری هوا روبرو خواهیم بود.

اما در روز یک‌شنبه ۲۸ مرداد آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر و شب ابری همراه با بارش پراکنده برای مازندران پیش‌بینی شده است.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران در روز دوشنبه ۲۹ مرداد آسمانی صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود اما وضعیت آب و هوایی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد تغییر کرده و آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما را در مناطق مختلف استان شاهد خواهیم بود.

 همچنین با استمرار هوای گرم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱ و ۲ شهریور آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش محسوس دما را در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.