دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

خبرآنلاین شنبه 27 مرداد 1403 - 16:23
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال و بختیاری با فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری دیدار وگفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی استان دیدار وگفتگو کردند.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

عدم اجرای مصوبات موجب نارضایتی شده است

محمدرضا بیاتی ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید انتظامی چهارمحال و بختیاری، پیرو مباحث جلسه مطرح نمود: همراهی برخی از مسئولان در انجام وظایف‌ و هم‌افزایی در شهرکرد وجود ندارد یا ضعیف است، یا خروجی مناسب از جلسات دیده نمی‌شود و یا مصوبات همان جلسات هم اجرا نمی‌شود که این امر سبب بروز نارضایتی‌ شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه در سال‌های اخیر نگاه فرهنگی و اشتغال‌زایی به محله ۳۲ غرب شهرکرد نشده است، یادآور شد: عدم توجه به اشتغال ساکنین محله هدف و جایگزین نکردن کار مناسب بعد از بی‌مصرف شدن تولیدات دستی شهروندان این منطقه یا پرورش اسب باعث هدایت برخی ساکنین به ارائه خدمات خاص شده است؛ ترک فعل برخی مدیران در انجام تعهدات جلسات چندین باره و چندسال پیش مبنی بر نگاه علم محور در تغییر شرایط در محله مذکور مشکلات را افزایش داده و بی‌تفاوتی اکنون شرایط را غیر قابل تغییر کرده است، باید این معضلات  پیگیری و از دادستان محترم مرکز استان انتظار می‌رود برای رفع مشکلات متفاوت محله تدبیر و با قصور مدیران برخورد مقتضی را معمول دارند.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

پوشاک بانوان که در سطح شهر شهرکرد به فروش می‌رسد در شأن یک بانوی ایرانی نیست

فاطمه بیگی اظهار کرد: هم‌افزایی در استان وجود ندارد، نا امیدی جوانان در استان بخشی از آن مربوط به مسئولین و بخشی مربوط به شرایط و جو خانواده می‌باشد.

وی بیان داشت: بخشی از عفاف و حجاب که مربوط به خانواده می‌باشد باید اصلاح شود.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد درباره مشکلات عفاف و حجاب که مربوط به مسئولین است، گفت: برخی از پوشاک بانوان که در سطح شهر شهرکرد به فروش می‌رسد در شأن یک بانوی ایرانی نیست، ما در یک جامعه اسلامی هستیم می‌طلبد که فرماندهی انتظامی مطالبه‌گری کند و از سازمان‌ها و نهادها در این زمینه سهم خواهی کند.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

برخورد قهری و سخت با بی حجابی ممکن است نتایج نامطلوبتری در پی داشته باشد

خداکرم عباسی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی بی‌حجابی می‌باشد که پلیس می‌باید با احتیاط بیشتری با آن برخورد نماید.

 عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد ضمن رد این پدیده مذموم بیان داشت: حجاب یک مسأله فرهنگی و در حوزه‌ی موضوعات نرم قرار دارد و برخورد قهری و سخت با این پدیده ممکن است نتایج نامطلوبتری در پی داشته باشد آن‌چه امروز ما در جامعه شاهد آن هستیم حاصل دهه‌ها خوراک فکری است که از طریق رسانه‌های اجتماعی حتی صدا و سیما به خورد نسل‌های خردسال و نوجوان داده شده و بالطبع نمی‌توان انتظار داشت در مدت کوتاه و با بکارگیری قوه قهریه و زور رفع گردد بلکه می‌بایست با برنامه‌ریزی صحیح و نگاه علمی به تولید محتوا و کار فرهنگی بپردازیم و از این طریق موجبات افزایش آگاهی و بصیرت نسل‌های در معرض خطر را فراهم آوریم.

وی افزود: اعتیاد نیز یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی است که جامعه ما با آن مواجه می‌باشد و مرکز ماده ۱۶ به عنوان درمانگاه دولتی و رایگان برای بیماران (معتادان) بی سرپرست و متجاهر یکی از ضروری‌ترین نیازهای شهرکرد و استان ما می‌باشد، اقتضا دارد باتوجه به اینکه این مکان یک مرکز درمانی می‌باشد و در طرح جامع نیز فضایی تحت عنوان شهرک سلامت دیده شده از این ظرفیت و همچنین از بودجه و تسهیلات ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور استفاده کنیم و این مرکز را به صورت دائمی در چهارمحال و بختیاری احداث کنیم.

عباسی با اشاره به برون سپاری اجرائیات شهرداری به شرکت‌های پلیس انتظام اشاره کرد و گفت: سد معبر و تخلفات سازمان یافته ساخت و ساز یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی در این شهر می‌باشد که موجبات نارضایتی و ایجاد کدورت بین شهروندان را فراهم کرده است و حل این مسئله مستلزم تعامل بیشتر بین شهرداری و نیروی انتظامی در غالب شرکت‌های پلیس انتظام می‌باشد و انتظار می‌رود فرماندهی محترم انتظامی نسبت به این موضوع التفات داشته باشند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی همه پرسنل فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روزافزون برای این عزیزان و همچنین فرمانده جدید محترم انتظامی استان را داشت.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

هم‌افزایی بین دستگاه‌هاموجب کاهش ناهنجاریها اجتماعی می شود

محمد حسین واحدیان ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تعامل دو سویه میان مجموعه فرماندهی انتظامی و مدیریت‌شهری در زمینه نظم بخشی و ترافیک وجود دارد؛ به واسطه نوع خدمات و شرح وظایف به نحوی ارتباط این دو مجموعه با مردم بیشتر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای در بخش‌های مختلف وجود ندارد، بیان داشت: نیروها پای کار هستند، انرژی و زمان زیادی را برای برنامه‌ها می‌گذارند اما نبود برنامه سبب هدر رفتن انرژی افراد می‌شود؛ وقتی برنامه وجود داشته باشد جلسات حاکمیتی و استانداری به سمت طرح و تدوین برنامه می‌رود.

شهردار شهرکرد افزود: ما باید تا جایی که می‌توانیم شرایط را به سمت پیشگیری ببریم و می‌طلبد در بخش‌های مختلف این هماهنگی وجود داشته باشد.

وی به هم افزایی و همبستگی بیشتر دیگر دستگاه‌ها اشاره و اذعان داشت: اگر یک ناهنجاری در شهرهای استان می‌بینیم بدانیم همه دستگاه‌ها در این ناهنجاری ایجاد شده دخیل هستند تنها درصد نقش آفرینی هر دستگاه در ایجاد ناهنجاری متفاوت است.

واحدیان مطرح کرد: هم‌افزایی بین دستگاه‌ها افزایش یابد ناهنجاری‌ها کاهش می‌یابد، با هم افزایی می‌توانیم اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به سمت حل مشکلات در شهر است، گفت: هرگونه همکاری برای آبادانی شهر نیاز باشد مجموعه مدیریت‌شهری آماده همکاری است.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

پاکسازی منطقه ۳۲ ناحیه غرب شهرکرد

سردار حسین امجدیان با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری نسبت به خیلی از جرائم در وضعیت خوبی است، اظهار کرد: چندین منطقه آلوده در شهرکرد داریم، این مناطق را بازدید کردیم و اقدامات خوبی در دستور کار است، پیگیری می‌کنیم تا معضلات برطرف گردد.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح نمود: در روزهای اخیر برخی مناطق مسیرها و خانه‌هایی شناسایی کردیم و مواد مخدر و تعدادی سلاح کشف شد و تعدادی مغازه پلمپ شدند.

 وی  اذعان داشت: در هفته اخیر منطقه ۳۲ ناحیه غرب شهرکرد را پاکسازی کردیم، شورای تأمین باید تشریک مساعی کند، زیر ساخت ماده ۱۵ و ۱۶ که مربوط به جمع‌آوری معتادین متجاهر است  با مشکل مواجه هستیم.

فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا چهره شهر را عوض کنیم و معتادین را جمع‌آوری کنیم.

وی گفت: ایست بازرسی در کردشامی ایجاد می‌شود که با بارانداز خودروهای شوتی می‌توان وضعیت استان را مطلوب نمود.

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

دیدار مدیران شهری شهرکرد با فرمانده جدید انتظامی چهارمحال وبختیاری

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.