لحظه به لحظه از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم؛ نوبت عصر

همشهری آنلاین یکشنبه 28 مرداد 1403 - 16:09
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور پرداختند.

به گزارش همشهری آنلاین، در ابتدای جلسه نوبت عصر امروز، سلمان اسحاقی نظر کمیسیون بهداشت و درمان درباره وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان را قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی خبر داد.

موافقت کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی

اسحاقی پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان، نتیجه را به شرح زیر به استحضار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی رساند:

«اعضای کمیسیون بهداشت و درمان با استماع مجموعه برنامه‌ها و سیاست‌ها و سابقه عملکردی و مسئولیتی و سطوح علمی، همچنین برنامه‌ریزی مؤثر در امر بهداشت و درمان کشور، آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی را واجد شرایط تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانستند.»

مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

ظفرقندی بیانیه‌هایی در حمایت از اغتشاشات امضاء کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظفرقندی به جای استفاده از ابزار جراحی برای درمان مردم قلم به دست در جهت تضعیف نظام و حمایت از اغتشاشات و جریان‌های ساخته و پرداخته درون و بیرون بوده و بیانیه‌هایی را امضاء کرده است. او در جایگاه  دبیرکل جامعه اسلامی پزشکیان درباره اتفاقات سال ۱۴۰۱ بیانیه صادر می‌کند و آن را به عنوان جنبش پاک در جهت عدالت‌خواهی تعریف می‌کند. این یک اقدام ضد ارزشی آن هم در شرایطی است که دشمن تمام ظرفیت‌ها وقابلیت‌هایش را به کار گرفته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.