دو عملیات قسام در سیصد و نوزدهمین روز جنگ/هلاکت سه نظامی صهیونیست

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 مرداد 1403 - 15:43
در حالی که گردان های قسام از عملیات های جدید خود علیه نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی منابع محلی اعلام کردند در عملیات های روز گذشته مقاومت فلسطین سه نظامی صهیونیست کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مجاهدان گردان‌های قسام در اولین عملیات امروز یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در کنار دانشگاه آزاد قدس در محله تل السلطان در غرب رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

در دومین عملیات نیز مجاهدان قسامی نیروهای اشغالگر صهیونیست را در داخل خانه‌ای در اطراف مدرسه القادسیه با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار دادند و پس از آن نیز گروهی دیگر از نظامیان صهیونیست را در خانه‌ای دیگر در غرب محله تل السلطان در غرب رفح با راکت ضد استحکامات TBG و راکت ضد نفر هدف قرار دادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از کشته شدن سه نظامی صهیونیست در عملیات روز گذشته قسام خبر دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها بامداد دیروز دوشنبه از فاصله صفر با نارنجک‌های دستی و سلاح تیربار با گروهی از نیروهای کماندوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در محله تل السلطان در غرب شهر رفح درگیر شدند که در این عملیات سه نظامی صهیونیست کشته شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.