اجرای موسیقی فیلم‌های مشهور در تالار وحدت

دنیای اقتصاد چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 00:04
ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این ارکستر پیش از این در خردادماه با اجرای قطعات مختلف از موسیقی فیلم‌های مشهور روی صحنه رفته بود. در این کنسرت ۹ قطعه از قطعات اجرا‌شده پیشین با تغییر در ساختار، تنظیم و ارکستراسیون و ۸ قطعه جدید از موسیقی‌ فیلم‌های برگزیده و مطرح سینمای ایران و جهان، به صورت بی‌کلام اجرا خواهد شد. در این اجرا سه قطعه ایرانی، یک قطعه آذری، یک قطعه از سینمای ترکیه و مابقی قطعاتی از سینمای جهان انتخاب شده‌ است.

در کنسرت پیش‌رو  ۳۶ نوازنده در ارکستر حضور دارند که بخش کلاسیک مشتمل بر ارکستر زهی و فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک و آکوستیک، گیتاربیس،‌ هارمونیکا و ساکسفون،‌ درامز و کونکا و پرکاشن و گروه سازهای ایرانی شامل عود، تار،‌ سه‌تار، سنتور، قانون،‌ تمبک و دف است.

کنسرت «نوای آفتاب» ۶ و ۷ مهر امسال در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.