ارتش رژیم صهیونیستی ۴۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد

صدا و سیما جمعه 02 شهریور 1403 - 11:37

ارتش رژیم صهیونیستی ۴۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: برخی از آزاد‌شدگان پنج شنبه شب به‌ویژه از زندان نقب از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند، زیرا شاهد بدترین انواع شکنجه بوده‌اند و این امر توسط نهاد‌های حقوق بشری مربوطه مستندسازی شده است.

اولین تصاویر گرفته شده از آنها پس از آزادی نشان می‌دهد که ظاهر بدن‌هایشان در نتیجه شکنجه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، تغییر کرده است. تعدادی از آنها پس از آزادی از زندان، بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

آزادی «مازن رمضان» زندانی اهل رام‌الله پس از ۲۲ ماه بازداشت در زندان‌های رژیم صهیونیستی:

ارتش رژیم صهیونیستی ۴۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد

همزمان با این آزادی‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی به عملیات‌های دستگیری روزانه خود ادامه می‌دهد، تا بدانجا بنا به گزارش «باشگاه زندانیان» شمار بازداشت‌ها پس از هفتم اکتبر گذشته به بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از اسرای کرانه باختری و هزاران شهروند از غزه رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ۴۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد

شایان ذکر است که تعداد زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا اوایل ماه اوت به بیش از ۹۹۰۰ نفر رسیده است و این آمار شامل تمامی زندانیان غزه که در اردوگاه‌های تحت کنترل ارتش اسرائیل نگهداری می‌شوند، نمی‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.