کارشناسی پرماجراترین داوری هفته لیگ برتر!

نامه نیوز شنبه 03 شهریور 1403 - 09:54
تیم داوری دیدار سپاهان و خیبر خرم‌آباد در شبی که سیستم کمک داور ویدئویی نداشتند تصمیمات کاملا بحث برانگیزی در طول مسابقه اتخاذ کردند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف سپاهان و خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباد در حالی با پیروزی 2 بر 1 مورایس و شاگردانش در ثانیه‌های پایانی تمام شد که حسین زیاری داور وسط این مسابقه و کمک‌های اول و دومش که به ترتیب رحیم حاجی پور و علیرضا ممبنی بودند، شب بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و بی‌شک محمود رفیعی ناظر داوری این مسابقه نکات زیادی را برای گزارش به کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادداشت کرده است.

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر امکان استفاده از سیستم وی‌ای‌آر تنها در سه مسابقه (پرسپولیس-تراکتور، استقلال-ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک-نساجی مازندان) مهیا شد و نبود این تکنولوژی در سایر مسابقات و به ویژه در خرم آباد به شدت احساس شد.

در واقع هر سه گل مسابقه سپاهان و خیبر خرم آباد در شرایط مشکوک و بحث برانگیز به ثمر رسیدند و علاوه بر این سپاهانی‌ها یک گل هم در نیمه اول زدند که معتقدند در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

همانطور که مشخص است تصمیمات داوری در رقم خوردن نتیجه کاملا اثرگذار بوده و در ادامه با کارشناسان داوری هم صحبت شدیم تا صحت تصمیمات حسین زیاری و دستیارانش در یک شب سخت و چالش‌برانگیز را راستی‌آزمایی کرده باشیم.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.