پایداری گرمای هوا در زنجان تا اواسط هفته

خبرگزاری ایسنا شنبه 03 شهریور 1403 - 10:24
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد در شبانه‌روز گذشته در شهرستان طارم ثبت شد و در روزهای آینده همچنان هوای گرمی در مناطق مختلف استان حاکم خواهد بود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری برای نواحی مختلف استان پیش‌بینی شده است که از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا با عبور امواج ضعیفی از منطقه در برخی نقاط استان، انتظار افزایش ابر و سرعت وزش باد وجود دارد و رگبار محلی و پراکنده باران در ارتفاعات استان محتمل است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دوشنبه شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود و در این مدت، آسمان صاف تا قسمتی ابری است و وزش باد گاهی به آستانه نسبتاً شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دمای استان در چند روز آینده، نوسانات قابل توجهی نخواهد داشت، افزود:‌ دمای فعلی شهر زنجان ۲۴ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.