المیادین از هک سایت پارلمان رژیم صهیونیستی خبر داد

خبرگزاری ایسنا شنبه 03 شهریور 1403 - 11:51
منابع رسانه‌ای عرب زبان و عبری امروز (شنبه) از هک سایت رسمی پارلمان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین گزارش داد که هکرها موفق شدند سایت رسمی «کِنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) را هک کنند.

المیادین گزارش داد که پس از هک سایت کنست توسط هکرها، پیامهایی برای مخاطبان ارسال و اعلام شده است که پاسخ محور مقاومت نزدیک است.

رسانه‌های عبری نیز با تایید این خبر در این باره گزارش دادند که اطلاعات مختلفی به دست هکرها افتاده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری از این حمله هکری اشاره نکرده‌اند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، نهادهای مختلف رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری شدیدی قرار گرفته‌اند.

در همین راستا، اداره سایبری رسمی رژیم صهیونیستی اواخر فروردین سال جاری در گزارشی معترف شد این رژیم از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۳ هزار حمله سایبری را تجربه کرده که ۸۰۰ مورد آن، پتانسیل قابل توجهی در وارد کردن آسیب داشته است.

در این گزارش آمده است: وقوع ۳۳۸۰ حمله سایبری از هفتم اکتبر تا پایان سال ۲۰۲۳، افزایش دو و نیم برابری حملات سایبری نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد. جنگ در غزه، افزایش حملات سایبری را به همراه داشته که به تدریج شدت گرفته‌اند و از تمرکز به سرقت اطلاعات، به حملات مختل کننده و آسیب رسان، تغییر یافته‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.