اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط مسقط

خبرآنلاین شنبه 03 شهریور 1403 - 13:45
بلیط پرواز تهران به مسقط توسط ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شود و شما با تهیه و خرید بلیط هواپیما خارجی از اسنپ تریپ، می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید. یکی از این تخفیفات را می‌توان دریافت کد تخفیف ۱۰۰٪ رایگان تا فرودگاه دانست.

شاید شما نیز یکی از افرادی باشید که با هدف سفر به مسقط، قصد تهیه بلیط مسقط را دارید. بلیط پرواز تهران به مسقط توسط ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شود و شما با تهیه و خرید بلیط هواپیما خارجی از اسنپ تریپ، می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای بهره‌مند شوید. یکی از این تخفیفات را می‌توان دریافت کد تخفیف ۱۰۰٪ رایگان تا فرودگاه دانست. پروازهای تهران مسقط توسط انواع ایرالاین‌ها در همه روزهای هفته برقرار بوده و شما می‌توانید بلیط موردنظر خود را تهیه کنید.

پرواز تهران به مسقط

مسقط به‌عنوان پایتخت عمان شناخته می‌شود و از جمله شهرهای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌گردد. شما در همه روزهای هفته می‌توانید از طریق انواع ایرلاین‌ها اقدام به خرید بلیط مسقط کنید. هنگام خرید بلیط، کودکان خردسال مشمول بلیط نیم‌بها می‌شوند. براساس اینکه ایرلاین مدنظر چه سیاست‌هایی داشته باشد، بلیط کودکان زیر دوسال در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت بلیط بزرگسالان بوده و مبلغ بلیط کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال در حدود ۵۰ درصد بلیط بزرگسالان محاسبه می‌شود. شما با خاطر آسوده می‌توانید اقدام به خرید بلیط مسقط کنید؛ چراکه تحت یک‌سری شرایط امکان کنسلی و استرداد بلیط وجود دارد. هر مسافر پرواز تهران مسقط تا وزن خاصی می‌تواند بار با خود به‌همراه داشته باشد. میزان بار در واقع بسته به مدل هواپیما، کلاس پرواز، مسیر پرواز و کلاس نرخی می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که شما بلیط کلاس اکونومی را تهیه کنید، می‌توانید بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم بار با خود حمل کنید.

محل بلند شدن پرواز تهران مسقط

در تمامی روزهای هفته امکان تهیه بلیط مسقط و حرکت از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به طرف پایتخت عمان وجود دارد. برای رسیدن به مقصد نزدیک به ۲ ساعت پرواز پیش‌رو دارید. برای اینکه به سمت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بروید، باید به سمت جنوب غربی تهران حرکت کنید. مسافران در طول مسیر از امکانات بسیاری جهت تجربه رفاه بیشتر بهره‌مند خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان، سالن‌های استراحت، اینترنت وای‌فای رایگان، خدمات اورژانس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ و رستوران، هتل، بانک و انبار بار و چمدان اشاره کرد. مسافران می‌توانند از خدمات تشریفات اختصاصی CIP نیز بهره‌مند شوند.
 

اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط مسقط

محل نشستن پرواز تهران مسقط

افرادی که بلیط مسقط را تهیه می‌کنند، پرواز آن‌ها در فرودگاه بین‌المللی مسقط (MCT) خواهد نشست. شما در سالن پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مسقط می‌توانید به کافه رستوران، اغذیه‌فروشی و فروشگاه دیوتی فری سر بزنید. فرودگاه یک مکان ویژه بازی بوده که کودکان می‌توانند با رفتن به آنجا خودشان را سرگرم کنند. در این فرودگاه شما می‌توانید به‌صورت کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت در پارکینگ آن پارک کنید.

شما پس از اینکه به مقصد رسیدید، می‌توانید در هتل‌های فرودگاه اقامت داشته باشید، اتومبیل کرایه کنید یا با استفاده از تاکسی اتوبوس یا شاتل هتل به طرف شهر مسقط حرکت کنید. همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط خارجی شما مشمول دریافت کد تخفیف ۱۰۰٪ رایگان تا فرودگاه خواهید شد.

با کدام ایرلاین ها می توان از تهران به مسقط پرواز کرد؟

شرکت‌های هواپیمایی معتبر بسیاری بلیط مسقط را ارائه می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به قشم ایر، سلام ایر، ایر عربیا، فلای دبی و هواپیمایی امارات اشاره کرد. این ایرلاین‌ها در همه روزهای هفته حداقل یک پرواز از تهران به مسقط را ارائه می‌دهند و بر اساس اینکه انتخاب شما کدام شرکت باشد، امکان دارد جهت جابه‌جایی مسافر در این مسیر، نیازمند ویزای توقف امارات متحده عربی باشند.

بهترین فصل سفر به مسقط

نیمه پاییز تا پایان زمستان مناسب‌ترین زمان برای تهیه بلیط محسوب می‌شود. از آنجایی که مسقط در مجاورت دریا قرار گرفته، به خط استوا نزدیک است و تابستان‌های گرم و طاقت‌فارسایی دارد. در این فصل شاهد وزش بادهای شمالی و طوفان و گردوخاک هستیم؛ از این رو، برای اینکه سفری خوبی داشته باشید، بهتر است در نیمه دوم سال که آب‌وهوا معتدل و مرطوب است، به مسقط سفر کنید.

استرداد بلیط سفر تهران به مسقط

هنگامی که شما اقدام به خرید بلیط هواپیمایی خارجی می‌کنید، امکان استرداد آن نیز برای شما وجود خواهد داشت. در بعضی مواقع شاهد ایجاد تغییری در برنامه‌ریزی سفر افراد هستیم و در این شرایط، افراد تنها می‌توانند تنها با یک تماس اقدام به لغو بلیط رزرو شده خود نمایند. شما می‌توانید مبلغ پرداخت شده را پس از اینکه جریمه کنسلی از آن کسر شد، دریافت نمایید. وجه کنسلی در واقع براساس بازه زمانی لغو سفر مشخص می‌شود. در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، بهتر است که به هنگام رزرو بلیط، قوانین و شرایط کنسلی را مطالعه نمایید.

اسنپ رایگان تا فرودگاه با خرید بلیط مسقط

سخن پایانی

شهر مسقط از جمله شهرهای واقع در سواحل خلیج فارس محسوب می‌شود و شما با تهیه بلیط مسقط می‌توانید طی دو ساعت با پرواز خودتان را به آنجا برسانید. شما در همه روزهای هفته می‌توانید بلیط این کشور را برای خود و کودکانتان تهیه کنید. محاسبه بلیط کودکان به‌صورت نیم‌بها بوده و در صورتی که مایل بودید برنامه سفر خود را تغییر دهید، امکان استرداد بلیط نیز برای شما وجود دارد. شما با تهیه بلیط موردنظر خود از اسنپ تریپ می‌توانید از کد تخفیف کاملا رایگان تا فرودگاه بهره‌مند شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.