مرحله مقدماتی پاسخ حزب الله به ترور فواد شکر

صدا و سیما یکشنبه 04 شهریور 1403 - 15:07

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، رزمندگان مقاومت سی صد و بیست موشک به سمت مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در آنسوی مرز لبنان شلیک کردند تا سامانه‌های ضد موشکی اسرائیلی و آمریکایی مستقر درشمال فلسطین اشغالی را درگیر و زمینه عملیات اصلی را فراهم کنند.
ده‌ها پهپاد تهاجمی پیش از طلوع آفتاب روز اربعین امام حسین علیه السلام از اماکن متعدد به سوی هدف از پیش تعیین شده در عمق فلسطین اشغالی پرواز کردند، حزب الله اعلام کرد یک مکان نظامی بسیار حساس در این عملیات مورد هدف قرار گرفت و عملیات با موفقیت انجام شد.
رژیم صهیونیستی مدعی شد در حمله پیشگیرانه صبح امروز یک هزار موشک حزب الله را نابود کرده، اما منابع صهیونیستی نیز در این باره ابراز تردید کردند، نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از اعضای کابینه این رژیم خواست از هرگونه اظهارنظر درباره اتفاقات صبح امروز خودداری کنند.
حزب الله اعلام کرد هرگونه حمله به شهروندان غیرنظامی درلبنان با واکنش بسیار شدید مقاومت روبرو خواهد شد.
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، ساعت هجده بوقت محلی سخنرانی جزئیات عملیات امروز مقاومت را اعلام خواهد کرد.
امروز، اما ده‌ها هزار نفر درمراسم اربعین حسینی درشهربعلبک درشرق لبنان با سردادن شعار‌های لبیک یا حسین برآمادگی برای ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

اظهارات:
حکمت شحرور کارشناس مسائل سیاسی
محمد عبید، کارشناس مسائل سیاسی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.