صدور هشدار سطح نارنجی برای لرستان

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 04 شهریور 1403 - 15:53
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار سطح نارنجی برای استان خبر داد.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط ناپایدار موسمی از بعدازظهر یکشنبه آغاز و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نوع مخاطره این شرایط را رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه، وزش باد شدید(تندبادهای لحظه‌ای) است.

مدیرکل هواشناسی لرستان خاطرنشان کرد: این شرایط در نقاطی از جنوب الیگودرز، شول آباد و سپیددشت رخ خواهد داد و آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و خشکه رودها، احتمال آسیب به سازه‌های سبک و موقتی به دلیل وزش باد، خسارت به بخش‌های کشاورزی و ...را در پی خواهد داشت.

مرادپور ادامه داد: پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.