ابوعبیده: رژیم صهیونیستی هیچ راه فراری ندارد

خبرآنلاین یکشنبه 04 شهریور 1403 - 21:49
سخنگوی گردان‌های قسام ضمن تمجید از عملیات «روز اربعین» حزب الله در پاسخ به ترور شهید «فواد شکر» تأکید کرد که ضربه زدن به رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با ارسال پیامی از عملیات «روز اربعین» حزب الله در پاسخ به ترور شهید «فواد شکر» و شماری از غیرنظامیان در ضاحیه جنوبی بیروت استقبال کرد.

در پیام ابوعبیده آمده است: مرحله نخست پاسخ برادرانمان در حزب الله به ترور شهید «فواد شکر» را تبریک گفته و جانفشانی‌های ملت و مبارزان قهرمان مقاومت لبنان را می‌ستاییم.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده تاکید کرد: عملیات امروز حزب الله بار دیگر تغییر واقعیت راهبردی رژیم اشغالگر از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی را ثابت کرد. دشمن هیچ راهی برای فرار از مجازات ندارد و ضربه زدن به این رژیم در هر نقطه و از هر جبهه‌ای هیچ حد و مرزی ندارد.

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام اعلام کرد: تا زمانی که جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین و مردم غزه ادامه داشته باشد، تمامی جبهه‌ها همچنان شعله‌ور خواهد بود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.