فیلم‌های سینمایی در شبکه کودک و امید

صدا و سیما دوشنبه 05 شهریور 1403 - 10:27

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه‌های کودک و امید در دهمین هفته تابستان از امروز تا چهارشنبه پنج فیلم بلند پخش می‌کنند. 

پویانمایی سینمایی «کوچ پروانه ها» امروز ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش می‌شود. این پویانمایی محصول ۲۰۲۳ داستان یک پروانه‌ی معلولی است که به همراه دوستش عازم یک سفر می‌شود.
دوست من چیبورا هم سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش می‌شود. این فیلم درباره موجود عجیب و غریبی است که در یک باغ پرتقال گرفتار مرد بدجنسی می‌شود. 
همچنین شبکه امید «تندر» را سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌کند. این فیلم داستان دختری است که رؤیای سوارکار شدن دارد، اما با حادثه‌ای مواجه می‌شود. 
«دورایمون» چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه کودک پخش می‌شود. این پویانمایی داستان پسربچه‌ای است، که تصادفی یک فسیل دایناسور پیدا می‌کند؛ و فیلم سینمایی «بلند شو» چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش می‌شود. این فیلم داستان واقعی خانواده‌ای است که از نیجریه به یونان مهاجرت می‌کنند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.