شلیک تک تیراندازان قسام نظامی به نظامی صهیونیست

صدا و سیما دوشنبه 05 شهریور 1403 - 11:42

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری «الرساله»، گردان‌های قسام تصویری را از اقدام تک تیراندازان خود به هدف قرار دادن یک نظامی اشغالگر اسرائیلی در جنوب محله «تل الهوا» در شهر «غزه» منتشر کردند.





حمله خمپاره‌ای مبارزان فلسطینی به مرکز فرماندهی نظامیان صهیونیستی در محور «نتساریم»
به گزارش شبکه خبری «قدس»، گردان‌های «ناصر صلاح الدین» با همکاری و مشارکت مبارزان گردان‌های «الانصار»، مرکز فرماندهی و نظارت نظامیان دشمن صهیونیستی در محور «نتساریم» در غزه را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.
گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته مقاومت مردمی فلسطین، همچنین تصویری را از شلیک گلوله‌های خمپاره به سمت پایگاه ستاد فرماندهی و کنترل دشمن صهیونیستی در محور «نتساریم» منتشر کرد.




۵ شهید و ۱۵ زخمی بر اثر بمباران خانه‌ای در غرب شهر غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی «الجزیره مباشر»، خبرنگار این شبکه اعلام کرد که یک منزل مسکونی متعلق به خانواده «العجله» در مجاورت بیمارستان «اصدقاء المریض» در غرب شهر غزه بامداد روز دوَشنبه هدف بمباران ارتش رژیم اشغالگر قرار گرفت.
خبرنگار الجزیره مباشر افزود: بر اثر این حمله، ۵ فلسطینی شهید و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.




بمباران خانه‌ای در شرق خان یونس و شهید یا زخمی شدن شماری از غیرنظامیان
به گزارش شبکه «الجزیره مباشر»، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه یک منزل مسکونی متعلق به خانواده «ابوریده» در «عبسان الکبیره» در شرق «خان یونس» را بمباران کردند که بر اثر آن، شماری از غیر نظامیان شهید و شماری دیگر زخمی شدند.




با وجود دستور تخلیه اسرائیل کارکنان بیمارستان الاقصی همچنان خدمات رسانی می‌کنند
شبکه تلویزیونی «الجزیره عربی» در شبکه اجتماعی «اکس» اعلام کرد: برابر گزارش وزارت بهداشت غزه، با وجود دستور تخلیه اسرائیل، کارکنان بیمارستان الاقصی همچنان برای مراقبت از بیماران و زخمی‌ها در این مکان باقی خواهند ماند.
شلیک تک تیراندازان قسام نظامی به نظامی صهیونیست

سوزاندن قرآن و حمله به مسجد جامع «خان یونس»
شبکه تلویزیونی «الجزیره» تصویر‌هایی را از سوزاندن و پاره کردن صفحه‌های قرآن کریم با اقدام سربازان (نظامیان) اسرائیلی در مسجد «بنی صالح» در شمال غزه و همچنین تصویر هواپیما‌های بی سرنشین که مسجد جامع «خان یونس» را بمباران و تخریب می‌کنند، به دست آورده است.




سوء تغذیه شدید ۱۵ هزار کودک فلسطینی در غزه
سازمان جهانی بهداشت می‌گوید به علت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه ومحدودیت‌های ورود مواد غذایی به این منطقه، صد‌ها کودک با سوء تغذیه شدید مواجه شدند. 
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سازمان جهانی بهداشت تعداد کودکانی که در غزه به سوء تغذیه شدید مبتلا هستند را حدود ۱۵ هزار نفر عنوان کرد. حدود ۳۲۰۰ کودک فلسطینی به علت سوء تغذیه شدید بسیار ضعیف شه اند. بیمارستان کمال عدوان که زیر نظر سازمان جهانی بهداشت در غزه فعالیت دارد اعلام کرد حدود ۵ هزار کودک دارای نشانه‌های سوء تغذیه هستند و باید مورد حمایت پزشکی قرار گیرند. مدیر بیمارستان کمال عدوان هشدار داد بحران سوء تغذیه در نوار غزه سبب شده کودکان دچار سوء تغذیه به مرحله خطرناکی برسند که می‌تواند به طور بالقوه سبب شهید شدن آنها براثر گرسنگی شود. از ابتدای جنگ در غزه تاکنون دست کم ۴۰ کودک فلسطینی به علت سوء تغذیه و گرسنگی جان باخته اند. 






۵ شهید و مجروح در بمباران غزه

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.