شادی جالب آقای خاص: بالاخره مورینیو خندید

ورزش سه دوشنبه 05 شهریور 1403 - 13:39
خوشحالی جالب ژوزه مورینیو از گلزنی فرد برای فنرباغچه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم سوپر لیگ ترکیه روبروی ریزه اسپور به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پر گل ۰-۵ در این بازی پیروز شود و یک برد ارزشمند و شیرین را به دست آورد.

فرد ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد و مورینیو هم از عملکرد او بسیار راضی و خوشحال بود.

2072995

این ستاره سابق منچستریونایتد پس از سه گلی که به ثمر رساند در دقیقه ۸۱ با تصمیم سرمربی پرتغالی از زمین بازی بیرون رفت و مورینیو فورا به سمت او رفت و مشغول خوشحالی و خنده با او پیش از نشستنش روی نیمکت شد و این صحنه‌ها از چشم خبرنگاران عکاسان دور نماند.

به نظر می‌رسد که مورینیو روزهای خوبی را در فنرباغچه سپری می‌کند و در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از سه بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ترکیه قرار داد و امیدوار است که بتواند این روند را در ادامه حفظ کند.

2072996

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.