تاکید دادستان جزیره کیش بر حفظ حقوق شهروندان و اجرای سریع و صحیح قانون

خبرآنلاین دوشنبه 05 شهریور 1403 - 16:34
علی سالمی زاده دادستان کیش در نشست با مدیرعامل و کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات کیش با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و اجرای سریع و صحیح قانون گفت : در تمامی حوزه ها عملکرد شرکت باید مبتنی بر رعایت استانداردها و قوانین مربوطه باشد و ما نیز در راستای حفظ حقوق شهروندان و اجرای سریع و صحیح قانون در کنار شرکت عمران،آب و خدمات هستیم. 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، محمد مهدی احمدی مدیرعامل و چند تن از معاونان و مدیران این شرکت با علی سالمی زاده دادستان و فرشاد گل میرزایی جانشین دادستان و دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کیش دیدار و گفتگو کردند.
محمد مهدی احمدی در این نشست با تقدیر از تلاش ها و زحمات قضات در دادگستری کیش گفت: همکاری خوب دادگستری کیش با شرکت عمران، آب و خدمات زمینه ساز ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان است.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات با اشاره به اینکه استاندارد سازی فعالیت های حوزه شهرسازی و نظارت دقیق بر روند ساخت مجتمع های مسکونی و تجاری ، حفظ انضباط شهری توسط نیروهای اجراییات ،  ساماندهی موتورها و برخی از مشکلات تاکسی های اینترنتی از جمله بخش هایی است که نیازمند همکاری و نظارت مستمر دستگاه قضایی است اظهار داشت : ایمنی، سلامت و رفاه شهروندان مهم ترین محور برای تصمیم گیری در حوزه های مختلف است و ما  امیدواریم تا با حمایت دستگاه قضا در کیش ضمن رعایت قوانین و ضوابط، فضای کار و فعالیت شهروندان نیز تقویت و جایگاه کیش به عنوان شهری قانونمدار و ایمن حفظ شود. 
وی افزود: رویکرد شرکت تسهیل شرایط فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در چار چوب قوانین ضوابط و با اولویت حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی است. 
همچنین علی سالمی زاده دادستان دادسرای عمومی و انقلاب جزیره کیش سیاست گذاری با هدف تسهیلگری در حیطه ضوابط و مقررات برای تقویت حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را از مهم ترین محورهای فعالیت شرکت عمران، آب و خدمات برشمرد و تصریح کرد: در تمامی حوزه ها عملکرد شرکت باید مبتنی بر رعایت استانداردها و قوانین مربوطه باشد. ما نیز در راستای حفظ حقوق شهروندان و اجرای سریع و صحیح قانون در کنار شرکت عمران،آب و خدمات هستیم. 
لازم به ذکر است علی سالمی زاده سوم مرداد امسال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جزیره کیش معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.