رسمی: خوان کوادرادو راهی آتالانتا شد؛/ ستاره کهنه‌کار کلمبیایی از سری آ دل نمی‌کند

ورزش سه سه شنبه 06 شهریور 1403 - 04:03
خوان کودراردو، وینگر ۳۶ ساله کلمبیایی سابق یوونتوس و میلان، راهی آتالانتا شد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی اینتر میلان، بعد از مذاکرات فراوان با تیم‌های خواهان خود در چند روز اخیر، سرانجام با امضای قراردادی یک ساله راهی آتالانتا شد تا همچنان به فعالیت خود در سری آ ادامه دهد.

کوادرادوی ۳۶ ساله نخستین حضور خود در ایتالیا را با سفید و مشکی‌پوشان اودینزه از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ تجربه کرد. در این بین او یک فصل را هم به طور قرضی در لچه پشت سر گذاشت و سپس در تابستان ۲۰۱۲ راهی فیورنتینا شد.

کوادرادو با فیورنتینا روزهای درخشانی را در سری آ پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۵ راهی چلسی مورینیو شد. عملکرد‌ او در در جمع آبی‌های لندن چندان خوب نبود و او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ با پیوستن به يوونتوس،‌دوباره به روزهای اوج خود در سری آ برگشت.

فصل گذشته اما او با تصمیمی‌ جنجالی، با قراردادی یک ساله از یووه راهی اینتر شد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد همانند جمع کثیر بازیکنان اروپایی، کوادرادو هم راهی آمریکا یا عربستان شود، وی بعد از اتمام قراردادش با نرآتزوری، تصمیم به ماندن در سری آ و پیوستن به آتالانتا گرفت. کوادرادو همچنین از سال ۲۰۱۰ تاکنون عضو تیم ملی کشورش بوده و در ۱۱۰ بازی ملی، ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

2073133

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.