حمله پهپادی صهیونیست‌ها به خودروی آنروا در دیرالبلح

صدا و سیما سه شنبه 06 شهریور 1403 - 19:52

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  فلسطین الان گزارش داد رژیم اشغالگر امروز خودرویی را در خیابان ابوعارف در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.
منابع خبری اعلام کردند در حمله پهپادی به خودروی آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطینی (آنروا) در مجاورت برج زمالک در دیرالبلح یک نفر شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

انتقال پیکر شهدا و مجروحان به بیمارستان ناصر در خان یونس

 

 
 

 

فرود ۵۰۰ فروند هواپیمای باربری نظامی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی از فرود ۵۰۰ فروند هواپیمای باربری نظامی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از آغاز جنگ نسل کشی در غزه خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پانصدمین هواپیمای باربری نظامی آمریکا هفته گذشته به عنوان بخشی از پل هوایی و کمک‌های نظامی آمریکا، در اسرائیل فرود آمد. کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی کمک کرد در روز‌های اول جنگ مقاومت کند. در چارچوب این کمک‌ها بیش از ۵۰ هزار تن تجهیزات نظامی در قالب ۵۰۰ سفر هوایی و ۱۰۷ سفر دریایی تحویل اسرائیل شد که مهمترین این تجهیزات، خودرو‌های زرهی مناسب برای پستی و بلندی ها، سلاح ها، تجهیزات حفاظت شخصی و تجهیزات پزشکی است. حکومت‌های آمریکا و اسرائیل در سال ۲۰۱۶ یادداشت تفاهمی ده ساله برای ارائه کمک‌های نظامی به اسرائیل به ارزش ۳۸ میلیارد دلار امضاء کردند. بایدن در جنگ غزه، از کنگره خواست با ارائه کمک‌های بیشتر به ارزش ۹۵ میلیارد دلار موافقت کند که ۱۴ میلیارد مختص رژیم صهیونیستی است.

 

 

حملات حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
حزب الله لبنان اعلام کرد، ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک نطوعا با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم.
حزب الله افزود: تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در مجاورت پادگان دوفیف با یک پهپاد تهاجمی هدف قرار دادیم و آنها را منهدم کردیم.
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب نیز از حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر اطراف رودخانه لیطانی در جنوب لبنان خبر داد.

 

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستانی در غزه
هواپیماهای رژیم اشغالگر اطراف بیمارستان اردن در جنوب منطقه تل الهوا در جنوب غربی شهر غزه را بمباران کردند. خبرنگار المیادین همچنین از حمله توپخانه ای این رژیم به شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوارغزه خبر داد.
 
 
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به یک هدف حیاتی در حیفا
مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد دیشب با پهپاد یک هدف حیاتی را در حیفا در سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار دادیم. این حمله برای حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالخوردگان صورت گرفت.
 

حمله پهپادی صهیونیست ها به خودروی آنروا در دیرالبلح

 
شکنجه زندانیان فلسطینی؛ اسراییل در حال ایجاد زندان ابوغریب خود است
شکنجه و تجاوز به زندانیان فلسطین نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در حال ایجاد زندان ابوغریب خود است. 
خبرنگار تی آر تی ترکیه گفت : تصاویری هستند که ارتش و دولت آمریکا هیچگاه نمی خواهند که شما آنها را ببینید، اما به لطف روزنامه نگاران این تصاویر در معرض دید همگان قرار گرفته است. آیا این تصاویر شما را به یاد چیزی می اندازند؟ به نظر می رسد تاریخ شرم آور در حال تکرار است. این روزها جدیدترین و وحشیانه ترین حملات اسرائیل به فلسطینی ها و رفتار وحشیانه سربازان اسرائیلی با اسرای فلسطینی مورد توجه قرار گرفته که به طور فزاینده ای یادآور رفتار برخی از سربازان آمریکایی در زمان حمله به عراق است.

 

 
 
تشییع پیکر شهید فلسطینی در قلقیلیه
فلسطین پست تصاویری از تشییع پیکر شهید فلسطینی «جبریل جبریل» در شهر قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن که دیشب در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم به شهادت رسید منتشر کرد.
 
 
 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.