احمدعلی موهبتی را بشناسید؛ چهره‌ای که از وزیر کشور حکم گرفت

فرارو چهارشنبه 07 شهریور 1403 - 15:51
احمد علی موهبتی از کارکنان رسمی وزارت کشور است و پیش‌تر استاندار سیستان و بلوچستان بود. وی همچنین سابقه فرمانداری شهرستان‌های سراوان، تربت حیدریه، چابهار و مشهد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

وزیر کشور با صدور حکمی، احمد علی موهبتی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، احمد علی موهبتی از کارکنان رسمی وزارت کشور است و پیش‌تر استاندار سیستان و بلوچستان بود. وی همچنین سابقه فرمانداری شهرستان‌های سراوان، تربت حیدریه، چابهار و مشهد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

او متولد روستای حسین آباد موهبتی شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی و دانش‌آموخته رشته اقتصاد کشاورزی گرایش آبیاری از دانشگاه زابل است. موهبتی مسئولیت‌های فرمانداری سراوان در دولت سید محمد خاتمی، فرمانداری چابهار و فرمانداری تربت حیدریه به مدت یک سال در دولت یازدهم روحانی، فرمانداری مشهد در دولت دوازدهم روحانی همچنین استانداری استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

وزیر کشور همچنین از تلاش‌ها و خدمات میکائیل راسخی در این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.