وزیر کشور از مواکب پذیرایی در محور قدیم مشهد-نیشابور بازدید کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 08 شهریور 1403 - 09:39
مشهد- وزیر کشور به همراه استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از برخی مواکب پذیرایی در محور قدیم مشهد-نیشابور بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی پنجشنبه ۸ شهریور طی سفر خود به مشهد به همراه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از برخی مواکب پذیرایی مختص زائران بارگاه منور رضوی در محور قدیم مشهد-نیشابور بازدید کرد.

گفتنی است؛ وزیر کشور در این بازدید سرزده از برخی مواکب مردمی پذیرایی و اسکان زائران مانند موکب امام هادی (ع) در رباط خاکستری، موکب میقات الرضا (ع) در امان آباد و … دیدن کرد و وضعیت را ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است؛ وزیر کشور طی این بازدید دستورات مقتضی لازم را خطاب به میزبانان و دست‌اندرکاران برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران بارگاه منور رضوی صادر کرد.

شایان ذکر است؛ مؤمنی در جریان این سفر علاوه بر شرکت در قرارگاه استانی خدمت زائران دهه آخر صفر و جلسه شورای مدیران استان، بنا است تا از برخی طرح‌های حاشیه شهر مشهد بازدید کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.