دستیاران میثاقیان در سپیدرود معرفی شدند

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 08 شهریور 1403 - 16:14
علیرضا نظیف‌کار به‌عنوان مربی و محمد کاظم‌زاده به‌عنوان مربی بدنساز به جمع دستیاران اکبر میثاقیان در تیم سپیدرود رشت پیوستند.

نظیف‌کار سابقه بازی در تیم‌های پگاه و داماش گیلان، نساجی مازندران، مس کرمان، خونه به خونه بابل و عضویت در تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد و به‌عنوان مربی نخستین بار در فصل ۹۹-۱۴۰۰ در لیگ دسته دوم در کادر فنی سپیدرود رشت حضور داشته است.

دستیاران میثاقیان در سپیدرود معرفی شدند

محمد کاظمزاده مربی بدنساز جدید باشگاه سپیدرود

دکتر محمد کاظم‌زاده به‌عنوان مربی بدنساز تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل جدید معرفی شد.

او متولد سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است و مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس تغذیه ورزشی و دکتری فیزیولوژی ورزشی دارد.

دستیاران میثاقیان در سپیدرود معرفی شدند

وی به‌عنوان مربی بدنساز در لیگ برتر در تیم‌های پیکان و پدیده مشهد و در لیگ دسته اول در تیم نیروی زمینی حضور داشت و موفق شد تا با تیم ویستاتوربین تهران از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند.

فرهاد بهادرانی و علیرضا نظیف‌کار به‌عنوان مربی و منصور قربانی با سمت مربی دروازه‌بانان از دیگر دستیاران اکبر میثاقیان در فصل جدید فوتبال ایران در تیم سپیدرود هستند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.