وقایع غزه حقیقت صهیونیست ها را آشکار کرد

صدا و سیما پنج شنبه 08 شهریور 1403 - 18:22

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه سخنرانی کرد و گفت: تحولات غزه و دنباله آن در کرانه باختری رود اردن به مثابه شواهدی است که حقیقت و ذات رژیم صهیونیستی را برای ما آشکار می‌کند. به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین گفت: هر مسلمانی باید حقایقی را بداند که صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر آن‌ها تلاش می‌کنند.  

 

 

سهل انگاری امت اسلامی عامل بخش زیادی از مصیبت های فلسطین است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه ترین تحولات منطقه و تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت: مباح شمردن جان و مال جامعه بشری و آبروی انسان ها (در جهت منافع صهیونیست ها)، یک باور و فرهنگ یهودیان است. 

سید عبدالملک بدرالدین افزود در قبال تحولاتی که در فلسطین رخ می دهد به همه یادآوری می کنیم که مسئولیت دینی، اخلاقی و انسانی در قبال نسل کشی ملت مسلمان و مظلوم فلسطین بر عهده دارند. سهل انگاری و تن به ذلت دادن بسیاری از فرزندان امت اسلامی، عامل بخش زیادی از اتفاقاتی است که برای ملت فلسطین رخ می دهد. رژیم صهیونیستی از همه خطوط قرمز عبور کرده و همه قوانین و هنجارها را نقض کرده است و هیچ توجهی به هیچ اصولی نمی کند.  

دبیرکل جنبش انصارالله یمن اظهار داشت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی با این وقاحت و جسارتی که رخ می دهد و ادامه نسل کشی مردم غزه، لکه ننگی برای جامعه بشری است. آن حالت کوری و بی توجهی و عدم آگاهی که برخی تلاش می کنند (در قبال تحولات فلسطین) در دستور کار قرار دهند آنان را از مسئولیت شان معاف نمی کند و از عواقب سهل انگاری و کم کاری و کوتاهی دور نگه نمی دارد. صحنه مربوط به اقدام نظامیان صهیونیست به آتش زدن قرآن در مسجدی که آن را ویران کردند صحنه خطرناکی است. 
 
 
جبهه لبنان باعث خواری و تحقیر صهیونیست ها شده است
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه ترین تحولات منطقه و تحولات مربوط به جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت: کسی که رفتار نظامیان صهیونیست در پاره کردن و آتش زدن قرآن وجدانش را تحت الشعاع قرار نداد ذره ای ایمان ندارد تعلق خاطر و وابستگی اش به اسلام صرفا یک وابستگی صوری است. 

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین افزود کسی که در خصوص عمل به مقدسات کوتاهی کند ممکن است در قبال آبرو، شرف و وطنش نیز کوتاهی و سستی کند و این حالت خطرناکی است که باید مسلمانان در قبال آن تجدید نظر کنند. علمای دینی، فرهیختگان و خطبای مساجد این مسئولیت بر عهده شان است که خطرناک بودن کوتاهی در قبال مقدسات و پیامدهای ناشی از سکوت در قبال هتک حرمت مقدسات را برای امت اسلامی یادآوری کنند. در مقدمه آنچه که مساجد را هدف قرار می دهند یورش های مستمر به مسجد الاقصی و آلوده کردن صحن های آن است. اقدام بسیار خطرناک تر از یورش به مسجد الاقصی، صحبت های یکی از صهیونیست های جنایتکار درباره ساخت یک کنیسه یهودی در مسجد الاقصی است. مسلمانان بر اساس وظیفه دینی که دارند باید با جهاد در راه خدا و اقدام عملی با اقدام صهیونیست ها مبنی بر احداث کنیسه یهودی مقابله کنند. رژیم های رسمی عربی و نخبگان و حتی محافل مردمی نیز با توطئه احداث کنیسه یهودی در مسجد الاقصی با سکوت تعامل کردند. سکوت در قبال پاره کردن قرآن و تهدید باعث بروز این باور برای یهودیان می شود که امت اسلامی تسلیم شده و ترسیده است و دینش را انکار می کند.
 
 
 
وی تاکید کرد شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت حالت خطرناکی است و تاثیر زیادی در واقعیت ملت ها و رژیم ها و همچنین در جسور شدن دشمن می گذارد. کسی که گمان می کند حالت خواری و سکوت به سودش خواهد بود و باعث خرسندی دشمنان از او خواهد شد اشتباه می کند و در توهم قرار دارد. یهودیان حتی عرب هایی که آنان را دوست دارند نیز در ردیف انسان قرار نمی دهند و آنان را صرفا حیواناتی می دانند که خون و آبرو و دارایی شان مباح است. 

سید عبدالملک بدرالدین تصریح کرد وضعیت گرسنگی شدید و مستمر علیه مردم غزه بسیار درناک است و ملت فلسطین در حالی با گرسنگی شدید دست و پنجه نرم می کنند که برخی رژیم ها مواد غذایی مختلف در اختیار دشمن قرار می دهند. در این هفته دامنه تشدید تنش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری رود اردن کشیده شد که شدید ترین در نوع خود در طول 22 سال گذشته است. رژیم اشغالگر قدس شهرها و اردوگاه ها، چادرها و بیمارستان ها را هدف قرار می دهد و مساجد را ویران می کند و خیابان ها را شخم می زند و تاسیسات زیربنایی را در شمال کرانه باختری رود اردن ویران می کند. تجاوز رژیم صهیونیستی به کرانه باختری رود اردن و آنچه که در غزه و قدس رخ می دهد حقیقت رویکرد عملی برای ترسیم صحنه جدیدی در فلسطین تحت حمایت و کمک آمریکا را نشان می دهد. 
 
 یک همدستی آشکاری از سوی برخی از رژیم های عربی با اسرائیلی ها و تلاش برای محقق شدن آمال و آرزوی شیطانی ورود به عادی سازی روابط (سازش) در دستور کار قرار دارد. آمریکا همواره برای فریب افکار عمومی و با هدف مهار پاسخ ایران و حزب الله به نام مذاکرات، حمایت سیاسی می کند و سپس رسوا می شود. آمریکا صادرات کشنده ترین انواع سلاح ها به اسرائیل برای قتل عام کودکان و زنان در نوار غزه را متوقف نمی کند. 
 
 
 آمریکا به حمایت همه جانبه از اسرائیل برای ادامه نسل کشی در نوار غزه ادامه می دهد. آمریکا تلاش کرد هرگونه فریاد یا فعالیت و تحرکی را در حمایت از ملت فلسطین متوقف کند. متاسفانه سازمان ملل متحد نیز هیچ موضعی ندارد و هیچ نقش عملی در حمایت از ملت فلسطین ایفا نمی کند و مقامات این سازمان در اظهاراتشان، قربانی و جلاد را مساوی می دانند. گردان های قدس و قسام و سایر گروه های فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی همچنان استوار و ثابت قدم هستند. حزب الله لبنان به جنایت صهیونیست ها (در ترور فواد شکر) پاسخ داد و هیچ توجهی به فشارهای شدید اعمالی بر لبنان و به فشارهای وارده برای مهار پاسخ، نکرد. حزب الله ضربه محکمی به اسرائیل زد و همچنان این پرونده (ادامه پاسخ) و بر اساس ارزیابی ها از نتایج آن باز است. جبهه حزب الله در سطح حمایت و پشتیبانی روزانه از غزه و فلسطین با حملات مستمری که وجود دارد و خسارت هایی که به دشمن وارد می شود جبهه داغی است. جبهه حزب الله تاثیر زیادی دارد و جبهه خوار کردن و تحقیر دشمن است و این چیزیست که مقامات اسرائیلی نیز بدان اذعان کرده اند.  
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.