ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان در یک جشنواره سینمایی

تازه‌ترین‌ها جمعه 09 شهریور 1403 - 12:02
فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران منتشر شد. نوشته ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان در یک جشنواره سینمایی اولین بار در تازه ترینها. پدیدار شد.

ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان در یک جشنواره سینمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران منتشر شد و متقاضیان می‌توانند از روز جمعه ۹ شهریور نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

تمامی کودکان سنین ۹ تا ۱۲ سال و نوجوانان سنین ۱۳ تا ۱۶ سال می‌توانند از روز جمعه نهم شهریور با مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره به نشانی WWW.PORTAL.ICFF.IR نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز یکشنبه ۱۸ شهریور بوده و قابل تمدید نخواهد بود. ضمن اینکه متقاضیان میبایست حتماً ساکن شهر اصفهان باشند. همچنین عکس بارگذاری شده متقاضیان داوری این بخش باید کاملاً واضح بوده و تصویر دختران حتماً با حجاب اسلامی باشد.

بر اساس این گزارش تمامی پذیرفته‌شدگان بخش داوران کودک و نوجوان، ملزم به تماشای کلیه آثار جشنواره از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در شهر اصفهان هستند.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهر با دبیری مجید زین العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

منبع خبر "تازه‌ترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.