از باب قدرشناسی

الف جمعه 09 شهریور 1403 - 15:31

 

۱. توفیق بود یازده سال و چند ماه در سازمان صدا و سیما در خدمت آقای مهندس ضرغامی باشم. سینما را خیلی خوب می شناسد. حلم و مدارای سازمانی را خوب #پیاده_سازی می کند.


۲. در ماموریت های سازمانی شناخت و جمع بندی خ خوبی از سازمان محل ماموریت دارد.
دارای آنالیز سازمانی از فرصت، تهدید، مزیت و نارسایی است.


۳. اولویت های سازمانی را سریع احصا می کند و بقیه امور را به زیر مجموعه ها می‌سپارد( به بدنه مدیریتی اعتماد میکند و تفویض اختیار را در سازمان عملیاتی می کند)


۴. در هماهنگی درون سازمانی، درون بخشی، بین بخشی و میان بخشی هوشمند عمل می کند. مدیری نتیجه_گرا است.


۵. با ایشان در پارادایم های نظری، مفهومی و عملی قدر مشترک زیادی  دارم، اما در برخی موضوعات خاص #متفاوت از ایشان می اندیشم. 


۶. در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ایشان خ خوب توانست تجارب مدیریتی گذشته را به کار گیرد و علت موفقیت های ایشان را در این وزارتخانه شناخت مزیت های نسبی سازمانی میراث و شکار به هنگام آنها میدانم.


۷. در خلق همدلی سازمانی و همنوایی با کارکنان، مدیران، شرکای اجتماعی و ذی نفعان خوب ظاهر می شود. از مدل های مدیریتی (لیکرت)، برای آمیختن و همسو کردن وظایف سازمانی و رابطه مداری ذی نفعان خوب استفاده می کند.


۸. از باب قدرشناسی برای خدمات سه ساله ایشان در وزرات میراث چند جمله را تحریر کردم. بنا ندارم نگاه انتقادی به عملکرد وزراتخانه ایشان داشته باشم. شاید فرصتی فراهم شد تا نقطه نظرات انتقادی خود را در قالب یادداشتی به ایشان ارائه کنم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.