میزبانی دور از خانه در اراک؛/ گزارش زنده: سپاهان ۰ شمس‌آذر ۰

ورزش سه جمعه 09 شهریور 1403 - 19:26
تیم فوتبال سپاهان برای حفظ صدر نشینی در دیداری دور از خانه که میزبان آن است به مصاف شاگردان سعید دقیقی آمده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس و شاگردانش در حالی به این مسابقه رسیدن که در دو بازی ابتدایی لیگ بیست و چهارم به ترتیب به مصاف چادر ملو و خیبر رفتند و موفق شدند با دو پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیایند. در سوی مسابقه شمس آذر در بازی ابتدایی مقابل استقلال شکست خورد و در هفته گذشته هم با تصاویر یک بر یک به کار خود مقابل چادرملو خاتمه داد. در این مسابقه سپاهان به دنبال کسب ۳ امتیاز و حفظ صدر نشینی است و سعید دقیقی امیدوار است شاگردانش بتوانند اولین نتیجه شگفت انگیز لیگ بیست و چهارم را ثبت کند. 

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.


جمعه ۹ شهریورماه ۱۴۰۳
سپاهان اصفهان - شمس‌آذر قزوین
ورزشگاه امام خمینی اراک 
داور: علی‌اصغر مؤمنی / کمک‌ها: فرهاد مروجی، صالح عرب آبادی، فرزاد منصوری / ناظر: رسول فروغی / داور VAR: وحید کاظمی، کمک: وحید زمانی


🟡 ترکیب سپاهان برابر شمس‌آذر

پیام نیازمند، حسین گودرزی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، رضا شکاری، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر وحدت حنانوف

سرمربی: ژوزه مورایس

🟢 ترکیب شمس‌آذر برابر سپاهان

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، خشایار زبرجد، نوید کومار، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد شیخ‌‌فخرالدینی، امیرمحمدپناهی، سپهر روزی‌طلب و علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی


⭕️ حواشی:

* این اولین بازی سپاهان در تاریخ لیگ برتر است که با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود. 

* این مسابقه به میزبانی سپاهان ولی در اراک برگزار می‌شود و دلیل آن هم وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان است که به تازگی خاک آن لایه برداری شده و در آستانه کاشت چمن جدید است.

* مورایس در این مسابقه همچنان سیاوش یزدانی را به دلیل مسائل انضباطی از فهرست تیمش کنار گذاشته است.

* نکته قابل توجه در این مسابقه صدور کارت بازی هادی محمدی است که در دو بازی قبلی به دلیل عدم ثبت قرارداد اجازه حضور در فهرست طلای پوشان را نداشت.

* با وجود اینکه کارت بازی هادی محمدی صادر شده اما همچنان انزونزی، کامارا و مهدی لیموچی در انتظار ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی هستند و این مسابقه را هم از دست داده‌اند.

* سپاهان و شمس‌آذر تاکنون سه مرتبه برابر هم قرار گرفته‌اند، که دو پیروزی سهم سپاهان بوده و یک بار هم شمس آذر موفق به شکست طلایی‌پوشان اصفهانی در قزوین شده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.