انزلی‌چی‌ها به دنبال حفظ بالانشینی در جدول/ گزارش زنده: ملوان صفر - چادرملو صفر

ورزش سه جمعه 09 شهریور 1403 - 19:32
در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر ملوان و چادرملو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از هشت دیدار هفته سوم لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران قرار است دو تیم چادرملو اردکان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سن سیروس به مصاف یکدیگر بروند و برای ۹۰ دقیقه با یکدیگر جدال کنند. 

انزلی‌چی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق عمل کرده‌اند. تیم نظامی فوتبال ایران که به واسطه امتیاز ویژه و منحصر سربازگیری توانسته پای ستاره هایی نظیر امید نورافکن را به تیم خود باز کند، پس از برد گل‌گهر در انزلی، مقابل استقلال هم توانست یک امتیاز کسب کند و حالا می‌تواند با کسب یک برد خانگی دیگر، هفت امتیازی شده و با شرایط بسیار مناسبی راهی تعطیلات فیفادی شود.

در سمت مقابل اما چادرملو که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، فقط موفق به کسب یک امتیاز شده است. شاگردان سعید اخباری دیدار اول خود برابر سپاهان را واگذار کردند و مقابل شمس آذر قزوین هم به تساوی رسیدند و باید دید سرمه‌ای پوشان اردکانی در این مسابقه موفق به کسب اولین برد تاریخ لیگ برتری خود خواهند شد یا نه.

اکنون می‌توانید با گزارش لحظه به لحظه بازی ملوان-چادرملو همراه ورزش سه باشید:


هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
داور: سعید رحیمی مقدم/ کمک‌ها: علی رعیت و علیرضا طاهرخانی/ داور چهارم: ناصر جنگی/ ناظر: علیرضا یزدانی


ترکیبملوان بندرانزلی:حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، سجاد بازگیر، رضا غندی‌پور، محمد عمری و سامان تورانیان

سرمربی: مازیار زارع


ترکیب چادرملو اردکان:ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور ماتئوس، محمدمهدی احمدی، علی طاهران، محمدحسین فلاح، محمد پاپی، والاس، ماتئوس سانتوس، هادی حبیبی نژاد و علاالدین دالی
 

سرمربی: سعید اخباری

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.