کلید رفع مشکلات معیشتی دست وزارتخانه های اقتصاد و خارجه است

پارس نیوز شنبه 10 شهریور 1403 - 18:29
نماینده مردم فراشبند در مجلس با بیان اینکه رفع مشکل معیشتی مردم ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد وزارتخانه‌های اقتصاد و امور خارجه دارد ، تاکید کرد: اگر این وزارتخانه‌ها از همین ابتدای راه با اتخاذ سیاست‌های راهبردی به درستی ریل‌گذاری کنند می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را برای کشور به ارمغان آورند.

محمد مهدی فروردین، نماینده مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، ضمن درخواست از دولت برای اقدامی سریع در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: رفع مشکل معیشتی مردم ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت امور خارجه دارد.

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر این وزارتخانه‌ها سیاستگذاری صحیحی در عرصه داخلی و خارجی در قالب دیپلماسی اقتصادی داشته باشند و در این حوزه فعال و دینامیک عمل کنند، قطعا نقش موثری در رفع مشکلات معشتی مردم و حل مسائل اقتصادی کشور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: چنانچه سیاست‌های پولی و ارزی به درستی تبیین و تسجیل شوند قطعا به کاهش نرخ تورم و در نهایت ایجاد ثبات در بازار منتهی خواهد شد؛ که تحقق این مهم نیز در گروی راهبردهای اساسی و ارائه برنامه‌های کاربردی توسط کارشناسان و مدیران مجربی است که در وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بکار گرفته شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:  وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه از همین ابتدای راه دولت چهاردهم به درستی ریل‌گذاری کرده و بر مبنای خرد و بررسی‌های کارشناسانه به اتخاذ سیاست‌های راهبردی بپردازند.آنوقت می‌توان امید داشت که راندمان مطلوبی را برای کشور به ارمغان آورند.

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.