محموله‌های کالای غیرقابل مصرف در بوشهر امحا شد

خبرگزاری مهر شنبه 10 شهریور 1403 - 22:02
بوشهر- دادستن بوشهر گفت: ۱۳ کانتینر کالای سریع‌الفساد غیرقابل مصرف و فاسد شده در بوشهر امحا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عمار شهنیایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم خارج کردن کالای غیراستاندارد از چرخه مصرف و همچنین توجه به سلامت مردم است که در این راستا اقدامات شایسته تقدیری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۳ کانتینر کالای غیرقابل مصرف و فاسد شده به دستور و نظارت قضائی و دادستانی بوشهر امحا شد که ۹ کانتینر در گمرک بوشهر و ۴ کانتینر در انبار اموال تملیکی بود.

دادستان بوشهر افزود: این کالاها در هنگام ورود به کشور به‌دلیل غیراستاندارد بودن موفق به اخذ مجوز بهداشت و ورود به بازار نشد و به‌دلیل غیرقابل مصرف بودن با دستور مجموعه دادستانی استان امحا و از رسیدن به چرخه مصرف خارج شد.

وی با بیان اینکه توجه و محوریت مجموعه دادستانی در خصوص این نوع کالاها، سلامت مردم است افزود: کالاهای امحا شده شامل آجیل و خشکبار فاسد شده، نوشیدنی و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و غیرقابل مصرف بود.

شهنیایی گفت: این کالاها توسط اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و با نظارت کامل مجموعه دادستانی و حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاونت غذا و دارو و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی، نیروی انتظامی و سازمان پسماند بوشهر طی ۲ روز امحا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.