دومین حمله یمن به کشتی گروتون در خلیج عدن

صدا و سیما یکشنبه 11 شهریور 1403 - 07:52

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از تلویزیون المسیره، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از هدف قرار دادن کشتی گروتون (GROTON) در خلیج عدن خبر داد.
یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، گفت: به منظور حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و رزمندگان آن، نیرو‌های مسلح یمن، عملیاتی نظامی انجام دادند و کشتی «گروتون» را در خلیج عدن هدف قرار داد.

 این عملیات به سبب اقدام شرکت مالک این کشتی به نقض ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت. این عملیات را نیرو‌های دریایی و نیروی هوایی پهپادی و نیروی موشکی انجام دادند. در این عملیات، کشتی مستقیما هدف قرار گرفت. این دومین بار است که کشتی مذکور هدف قرار می‌گیرد. سوم اوت نیز این کشتی هدف قرار گرفته بود. 

نیرو‌های مسلح یمن، موفقیت خود را در جلوگیری از دریانوردی اسرائیل در دریای سرخ و نیز ممنوعیت دریانوردی برای همه کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که با آن تعامل می‌کنند، در منطقه اعلام شده، بدون توجه به مقصد کشتی ها، تایید می‌کند و تا زمان توقف تجاوز علیه غزه و پایان محاصره این منطقه، نیرو‌های مسلح یمن بر ادامه عملیات دریایی در منطقه عملیاتی وابسته به خود و نیز ادامه پشتیبانی از مقاومت قهرمان فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تاکید می‌کند.

حسبنا الله و نعم الوکیل. زنده باد یمن آزاد و مستقل. پیروز باد یمن و همه آزادگان امت اسلام.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.