موکب «طریق القدس» در بوستان پایداری برپا می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 11 شهریور 1403 - 09:55
موکب «طریق القدس» توسط فرهنگسرای رسانه با مشارکت نوجوانان هیأت زینبیون در بوستان پایداری برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موکب «طریق القدس» همزمان با فرارسیدن ایام ۲۸ و ۳۰ صفر و ایام عزای اهل بیت(ع) توسط فرهنگسرای رسانه با مشارکت نوجوانان هیأت زینبیون برپا شده و به اجرای برنامه در سوگ شهادت پیامبر اسلام، امام حسن و امام رضا می‌پردازد.

این مراسم به مناسبت ایام رحلت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود و جمعی از نوجوانان با برپایی موکب طریق القدس و پخت و توزیع غذاهای نذری و پخش مداحی عزاداری می‌کنند.

موکب طریق القدس امروز یکشنبه ۱۱ شهریور پیش از اذان مغرب و عشاء در بوستان پایداری مجاور فرهنگسرای رسانه برپا می‌شود و پذیرای عزاداران اهل بیت خواهد بود.

هیأت نوجوانان زینبیون با مشارکت فرهنگسرای رسانه، در مناسبت‌های مختلف به برپایی مراسمات عزاداری برای اهل بیت(ع) می‌پردازند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.