صهیونیست‌های معترض: نتانیاهو اسیران را می‌کشد

صدا و سیما دوشنبه 12 شهریور 1403 - 10:21

    به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، پلیس رژیم صهیونیستی با سرکوب معترضان به نخست وزیر این رژیم طبق اعلام منابع عبری تاکنون چند نفر را بازداشت کرده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند سازمان دهندگان تظاهرات می‌گویند ۷۰۰ هزار نفر در سراسر اسرائیل شب گذشته تظاهرات کردند که نیم میلیون نفر از آنها در کاپلان تل آویو بودند.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از پلیس اشغالگر اعلام کردند: ۲۹ تظاهرکننده را در تل آویو پس از برهم زدن نظم عمومی و حمله به پلیس بازداشت کردیم.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: نعمه لازیمی عضو کنست در نتیجه انفجار بمب‌های صوتی که  پلیس به سمت تظاهرکنندگان در ایالون پرتاب کرد، مجروح شد.

 

درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان در خیابان‌ های تل آویو

 

تظاهرات در شهرک های صهیونیستی با شعار نتانیاهو اسرا را می‌کشد

 

تظاهرات در سرزمین های اشغالی

 

پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب معترضان به نخست وزیر این رژیم را آغاز کرده و طبق اعلام منابع عبری تاکنون چند نفر بازداشت شده‌اند

تصاویر پهپادی نشان دهنده تظاهرات گسترده در تل آویو است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.