درخواست دموکرات‌های آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 12 شهریور 1403 - 14:39
قانون‌گذاران دموکرات آمریکا خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، چندین قانون‌گذار دموکرات ایالات متحده پس از انتشار خبر پیدا شدن اجساد متعلق به ۶ اسیر صهیونیستی در تونلی در نوار غزه، خواستار برقراری فوری آتش‌بس در این منطقه شدند.

این در حالی است که به‌رغم پشتیبانی نظامی و سیاسی بی‌چون و چرا و قاطعانه واشنگتن از حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، جمهوری‌خواهان از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون او به دلیل عدم حمایت قوی‌تر از  اسرائیل انتقاد کردند.  

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه اجساد 6 اسیر را از تونلی در غزه پیدا کرد که باعث اعتراض در سرزمین‌های اشغالی به دلیل عدم دستیابی نخست وزیر اسرائیل به توافق آزادی اسرا با حماس شد.

دیک داربین، سناتور دموکرات ایالات متحده طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس با ابراز تاسف نسبت به پیدا شدن اجساد این اسرا نوشت باید فوراً آتش‌بسی حاصل شود که منجر به آزادی اسرای باقی‌مانده و سرازیر شدن کمک‌های بشردوستانه شود تا چشم‌انداز بلندمدت دست نیافتنی و نادیده گرفته شده برای صلح و ثبات به واقعیت تبدیل شود.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. این حملات همچنین منجر به آوراه شدن صدها هزار فلسطینی و به وجود آمدن بحران انسانی در این منطقه شده است.

انتهای پیام


 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.