تغییر شگفت‌انگیز اوزیل: مسوت غول شد! (عکس)

ورزش سه سه شنبه 13 شهریور 1403 - 02:09
مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، در ویدیوی جدیدی تغییرات بدنی شگفت‌انگیزش را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل که سال گذشته پس از مشکلات مصدومیت در تیم باشاک‌شهیر از فوتبال خداحافظی کرد، اکنون با تمرینات سخت بدنسازی، بدنی عضلانی ساخته است.

اوزیل در دوران حرفه‌ای خود با تیم‌های وردربرمن، رئال مادرید و آرسنال به افتخارات زیادی دست یافت. او همیشه با استایل لاغر خود می‌توانست به راحتی از مدافعان حریف عبور کند و پاس‌های طلایی‌ای به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

پس از بازنشستگی، اوزیل به بدنسازی روی آورده و اکنون با عضلات برجسته‌ای که در سراسر بدنش دیده می‌شود، قابل شناسایی نیست. ویدیوی جدیدی که توسط آلپر آکساک، مربی شخصی او، منتشر شده، نشان می‌دهد که اوزیل چقدر تغییر کرده است.

2076296
2076297

در این کلیپ برخی از تمرینات اوزیل حرکات سخت با وزنه برای بازوها، پاها و سینه هستند. مربی شخصی او روی این کلیپ نوشته:«چالش یک ساله.» این تمرینات به وضوح بر روی ساخت عضله متمرکز بوده و مشخص است که این ستاره سابق قصد دارد در زمینه بدنسازی پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.