کمبود پایگاه اورژانس در ارومیه

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 13 شهریور 1403 - 09:14
رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی با اشاره به عقب ماندگی مرکز استان در خصوص تعداد پایگاه اورژانس از شاخص برنامه توسعه کشور افزود: در حال حاضر ۶ پایگاه شهری در ارومیه نسبت به برنامه ششم توسعه عقب هستیم.

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از نظر وضعیت پایگاههای جاده‌ای بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت و اورژانس کشور در استان وضعیت خوبی داریم.

وی، شاخص زمان رسیدن بر بالین بیمار را مهمترین ابزار بهبود کیفیت خدمات اورژانس دانست و گفت: شاخص زمان رسیدن بر بالین بیمار طبق آخرین دستورالعمل اورژانس کشور در کلانشهرها ۱۴ دقیقه است که این شاخص در ارومیه به ۱۰ دقیقه نزدیک است.

رئیس اورژانس استان با اشاره به سیستم پاسخگویی فوریتهای پزشکی در استان نیز افزود: در راستای هوشمند سازی فرایند عملیات فوریتهای پزشکی، مراکز پیام شهرستانها در مرکز استان تجمیع شده و تمامی پاسخگویی های تلفنی از مرکز دیسپاچینگ استان که در ارومیه مستقر است انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.