پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران کردستان

صدا و سیما سه شنبه 13 شهریور 1403 - 12:16
پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران کردستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محسن فتحی اظهار داشت: توجه به مشکلات عمرانی در حوزه راه‌ها از اولویت‌های اینجانب در حوزه انتخابیه ام بود. در این راستا آسفالت اکثر راه‌های روستایی دیواندره، سنندج و کامیاران مورد توجه قرار گرفت. در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه‌ها و جاده‌ها را از وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم پیگیری و به سرانجام مطلوب برسانیم؛ احداث شبکه آبرسانی طرح‌های هادی نیز پیگیری شد. بسیاری از پروژه‌های استانی در شهرستان‌های دیواندره، سنندج و کامیاران که تعهد دولت سیزدهم بود به سرانجام رسیده است. یکی از مطالبات صنفی، دریافتی حقوق بازنشستگان و جامعه فرهنگیان در استان کردستان بود که به جد پیگیر حل مسائل آنها بودیم.
 
وی با اشاره به پیگیری مطالبات فرهنگیان حوزه انتخابیه خود در اجرای رتبه بندی معلمان اظهار داشت: با رئیس سازمان برنامه و بودجه جلساتی در خصوص مطالبات فرهنگیان به ویژه اجرای کامل رتبه بندی معلمان برگزار شد.
 
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس سپس با اشاره رایزنی‌هایی که با دولت سیزدهم برای راه اندازی دانشگاه داروسازی در حوزه انتخابیه داشته است، گفت: شهرستان‌های دیواندره، سنندج و کامیاران در کردستان با کمبود پزشک متخصص روبرو هستند، تلاش می‌شود این مهم محقق شود تا بیماران برای درمان مسافت طولانی را طی نکنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.