مشکل آب اصفهان با چهار پروژه فعال رفع خواهد شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 13 شهریور 1403 - 12:20
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: مشکل آب این استان به ویژه کلانشهر اصفهان با اجرای چهار پروژه فعال رفع خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح آبرسانی در این استان طی سه دهه گذشته بی‌سابقه بوده که آبرسانی از خلیج فارس و جنوب استان اصفهان از جمله آن است.

وی ادامه داد: وضعیت اجرای این پروژه‌ها فعال است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری و افتتاح آن باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: طرح آبرسانی جنوب استان و اصفهان با احداث سد سمیرم و انتقال آب از جنوب در دولت سیزدهم آغاز شد که روند پیشرفت خوب بوده و پیمانکاران فعال هستند.

زینلیان به طرح آبرسانی کوهرنگ و بهشت و آباد اشاره کرد و افزود: این دو طرح آبرسانی در دهه گذشته آغاز شده بود و روبه تعطیلی رفته بود که مجددا طی این سال‌ها فرآیند اجرایی آن آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: تامین آب مورد نیاز امروز اصفهان و سال‌های آینده با اجرای این پروژه‌ها انجام و باید فرآیندها در ادامه مسیر توسعه انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان به افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۶۷ پروژه هفته دولت استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: بالغ بر ۴۳۲ مورد آن افتتاحیه و مابقی کلنگ زنی بود

 زینلیان اعتبار کل پروژه‌های هفته دولت استان اصفهان را ۶۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد که بخشی از آن دولتی، بخشی مردمی و قسمتی هم توسط بخش خصوصی تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: صنعت دانش بنیان و نوین، گردشگری و کشاورزی محور اقتصادی این استان بوده که توانسته طی سال‌های اخیر جهش خوبی داشته باشد که تکمیل چرخه تولید در حوزه کشاورزی از جمله اتفاقات مهم محسوب می‌شود.

به گفته زینلیان این سیاست در سراسر استان اصفهان حاکم است که براساس آمایش سرزمینی و ظرفیت هر منطقه این محورهای مهم اقتصادی اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.