روند کاهشی دما ادامه خواهد داشت

صدا و سیما چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 10:07

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، باتوجه به اینکه امروز شهر مقدس مشهد میزبان تعداد زیادی از هموطنان است کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین  وضعیت آب و هوایی این شهر مقدس گفت:امروز دمای هوای مشهد به نزدیک ۳۳ درجه خواهد رسید و روز‌های آینده روند کاهش دما را خواهیم داشت.

همچنین طبق پیش بینی سازمان هوا شناسی کاهش دما در کل نوار شمالی کشور ادامه خوهد داشت. در جنوب شرق کشور  در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق استان هرمزگان بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد. برای فردا علاوه بر جنوب شرق کشور و نواحی جنوب سیستان و بلوچستان، برای نواحی شمال کشور نیز  بارش‌های رگباری پیش بینی شده است. در سواحل دریای خزر، گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های رگباری و موقتی رخ خواهد داد و همچنین در ارتفاعات البرز نیز همین شرایط حکم فرما خواهد بود.

از فردا کاهش دما پیش بینی شده است، به گونه‌ای که در نواحی شمال کشور حدود ۸ درجه کاهش دما خواهیم داشت و برای دامنه‌های جنوبی البرز و تهران حدود ۴ درجه کاهش دما اتفاق خواهد افتاد. وزش باد شدید در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی باعث خیزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

امروز دمای هوای تهران به حدود ۳۴ درجه خواهد رسید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.