سرلشکر صفوی با وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد

صدا و سیما پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:45
 
سرلشکر صفوی با وزرای دولت چهاردهم دیدار کرد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با اسکندر مومنی وزیر کشور درخصوص متغیر‌ها و مولفه‌های امنیت عمومی و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر کرد.
 
این دو مقام عالیرتبه در این دیدار همچنین بر ضرورت آموزش مدیریت بحران برای استان‌ها و اهمیت نگاه‌های نو در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.
 
سردار رحیم صفوی در این دیدار ضمن تبریک به مومنی به مناسبت انتصابش به عنوان وزیر کشور گفت: سوابق درخشان وزیر کشور دولت چهاردهم، نویدبخش موفقیت وی در مسئولیت سنگین و دارای پیچیدگی و تنوع بالای ماموریتی وزارت کشور است.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا همچنین در دیدار‌های جداگانه با وزرای امور خارجه، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان بر ضرورت تقویت دولت چهاردهم و تعامل سازنده نیرو‌های مسلح با دولت تأکید کرد.
 
عباس عراقچی وزیر امور خارجه، حسین سیمایی صراف وزیر علوم و محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت نیز در این دیدار‌ها با قدردانی از حضور سرلشکر صفوی، مهمترین برنامه‌های خود برای تحقق اهداف دولت چهاردهم را اعلام کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.