ریشه اختلاف و شکاف بین سران رژیم صهیونیستی نمایان تر شده است

صدا و سیما پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:45

* ریشه اختلاف و شکاف بین سران رژیم صهیونیستی نمایان تر شده است


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خانه ملت، فداحسین مالکی، با اشاره به اعتراضات سراسری و گسترده در مخالفت با سیاست های نتانیاهو که در سرزمینهای اشغالی شکل گرفته است، افزود: امروز دامنه اختلافات میان مسئولان و مقامات این رژیم آن چنان عمیق شده که بخش اعظمی از جامعه صهیونیستی از همه اقشار با ورود به خیابان ها چند روز است که پایتخت سرزمین های اشغالی را دستخوش اعتراضات گسترده کرده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا پیش از وقوع عملیات «طوفان الاقصی» شاهد چنین شرایطی در سرزمینهای اشغالی نبوده ایم، عنوان کرد: امروز کل جامعه صهیونیستی به دلیل کشته شدن 6 اسیر رژیم صهیونیستی با خطر نابودی هویتی روبرو شده است، موضوعی که می تواند به زودی منجر به فروپاشی این رژیم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی برای سرکوبی مردم مظلوم غزه تمام اختلافات را کنار گذاشته بودند، یادآور شد: با این حال، اتفاق اخیر باعث شد بار دیگر ریشه این اختلافات خود را نشان دهد و عمق فاجعه نمایان شود.

مالکی در ادامه با اشاره به وضعیت متزلزل نتانیاهو در رژیم صهیونیستی بیان داشت: نتانیاهو که تلاش داشت با اشغال کامل غزه بار دیگر جایگاه سیاسی و حقوقی از دست رفته خود را بازیابی کند، امروز بار دیگر با رو شدن پرونده های فساد مالی و نتیجه سیاست های غلطش به ورطه سقوط می رود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه هدف نتانیاهو کوچاندن مردم غزه، آزادی بدون قید و شرط همه اسیران صهیونیستی و نابودی کامل حماس بود، اظهار داشت: هیچ کدام از وعده های پوشالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی محقق نشد و همین باعث شده همچنان به بمباران و جنایات گسترده خود در غزه ادامه دهد و حتی آن را به مناطق مختلف کرانه باختری بکشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طولانی شدن جنگ غزه باعث خشم صهیونیست ها شده چرا که آمار تلفات آنها رو به افزایش بوده و شرایط اقتصادی آنها را نیز بحرانی کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.