«در آغوش درخت» فیلمی بی‌تکلف با پیام انسانی است

تازه‌ترین‌ها پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:47
سیدرضا میرکریمی کارگردان سینما فیلم سینمایی «در آغوش درخت» را اثری بی‌تکلف با پیام انسانی دانست. نوشته «در آغوش درخت» فیلمی بی‌تکلف با پیام انسانی است اولین بار در تازه ترینها. پدیدار شد.

«در آغوش درخت» فیلمی بی‌تکلف با پیام انسانی است

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «در آغوش درخت»، محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساخته بابک خواجه پاشا به تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی و محمدرضا مصباح که نزدیک به یک ماه است روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است، اکران موفقی را پشت سر گذاشته و با جذب بیش از ۷۰ هزار مخاطب فروش بیش از ۳ و نیم میلیاردی را تجربه کرده است.

سیدرضا میرکریمی کارگردان مطرح سینما، بعد از تماشای فیلم «در آغوش درخت» درباره این اثر اظهار کرد: به نظرم فیلم ساده و بی‌تکلفی بود که پیام انسانی و سازنده‌ای با موضوع اهمیت خانواده در خود داشت.

وی یادآور شد: همین که فیلمساز با استفاده از بازیگران بااستعداد و کمتر تکراری و غیرویترینی در لوکیشن‌های بکر دور از تهران کار کرده، قابل تقدیر است.

این اثر که توانسته است یک زوج در آستانه جدایی را از طلاق منصرف کند، ادای دینی به ساحت خانواده است و روایتی ملتهب، دراماتیک و شاعرانه را از تلاش برای حفظ بقای یک عشق از دست رفته به تصویر می‌کشد.

جواد قامتی، مارال بنی‌آدم، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران «در آغوش درخت» را تشکیل می‌دهند.

این فیلم سینمایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر فیلم نامزد ۷ سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردان اول شد.

منبع خبر "تازه‌ترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.