شیوع بیماری‌های پوستی در بین کودکان غزه

صدا و سیما پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:47

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از غزه الان؛ اشغالگران با محاصره غزه و منع ورود دارو سبب شیوع بیماری‌های پوستی در بین کودکان غزه شده اند.

 

۴۳ شهید در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز سه شنبه
شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی گزارش داد روز سه شنبه در حملات اسرائیل به غزه ۴۳ نفر کشته شدند.
روز سه شنبه در حملات اسرائیل به غزه دست کم ۴۳ فلسطینی کشته شدند. حمله هوایی اسرائیل به یک ساختمان مسکونی در مرکز غزه سبب کشته شدن یک کودک شد. در این حمله، تعداد زیادی هم زخمی شدند. این حمله در پی پایان توقف درگیری‌ها برای انجام واکسیناسیون فلج اطفال در دیرالبلح انجام شد.
در شهر غزه، نیرو‌های اسرائیلی به اعضای دفاع مدنی دستور دادند عملیات امداد و نجات در محل انجام یک حمله هوایی را متوقف کنند. بر اثر حمله اسرائیل به کالج "النما" دست کم شش فلسطینی کشته شدند. مردم در این کالج پناه گرفته بودند. ده‌ها تن دیگر در زیر آوار دفن شدند. اسرائیل اعلام کرد قصد دارد یک حمله هوایی دیگر در این منطقه انجام دهد.
احمد الکهلوت: جنگنده‌های اسرائیلی مرکزی را هدف قرار دادند که تعداد زیادی از خانواده‌ها و شهروندان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند. ویرانی‌های گسترده‌ای در این منطقه به وجود آمده است و در نتیجه بمباران آتش سوزی گسترده‌ای ایجاد شد. گروه‌های ما به همراه کادر پزشکی در تلاش برای تخلیه افراد مجروح از این منطقه هستند. ما در تلاش برای پیدا کردن افراد مفقود در زیر آوار این مرکزی هستیم که ویران شده است. اشغالگران اسرائیلی بار دیگر به ما هشدار داد این منطقه را تخلیه کنیم، اما نیرو‌های ما با وجود خطراتی که وجود دارد همچنان در اینجا حضور دارند.

 

یورش نیرو‌های پیاده نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین
مرکز رسانه‌ای فلسطین با پخش تصاویری، از یورش نیرو‌های پیاده اشغالگر به ورودی القوسه در اردوگاه جنین خبر داد.

 

درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی
کانال تلگرامی خبرگزاری «شهاب» تصویری را از درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی منتشر کرد.

 

حمله خمپاره‌ای مبارزان مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در محور «نتساریم»
به گزارش کانال تلگرامی «الرساله»، واحد توپخانه  دشمن صهیونیستی در محور نتساریم در غزه هدف حمله خمپاره‌ای رزمندگان مقاومت فلسطین قرار گرفت.
گردان‌های شهید «ابو علی مصطفی» (شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین) با انتشار تصویری اعلام کرد: واحد توپخانه نظامیان صهیونیست مستقر در محور نتساریم، هدف حمله خمپاره‌ای مبارزان این گروه قرار گرفت.
گردان‌های ابو علی مصطفی افزود: در پاسخ به حملات و جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین، واحد توپخانه نظامیان اشغالگر مستقر در محور نتساریم را با گلوله‌های خمپاره با کالیبر سنگین ۱۲۰ میلیمتری هدف قرار دادیم.

 

وقوع انفجار و آتش سوزی در اردوگاه «طولکرم»
کانال تلگرامی خبرگزاری «شهاب» تصویری را از آتش سوزی در محل وقوع انفجار در اردوگاه «طولکرم» در کرانه باختری اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه منتشر کرد.

 

اقدام نظامیان صهیونیست به پرتاب نارنجک به داخل فروشگاه‌های «الخلیل»
کانال تلگرامی شبکه «الاقصی» تصویری را از نظامیان صهیونیست منتشر کرد که برای تفریح، به داخل فروشگاه‌ها و قهوه خانه‌های «الظاهریه» در جنوب «الخلیل» در کرانه باختری اشغالی نارنجک پرتاب می‌کنند.

 

نابودی زیرساخت‌ها در طولکرم
کانال تلگرامی خبرگزاری «شهاب»، تصویری را از ویران شدن زیرساخت‌ها در محله جنوبی «طولکرم» در کرانه باختری اشغالی با اقدام نظامیان رژیم اشغالگر منتشر کرد.

 

 

تصویر از دو کودک شیرخوار فلسطینی که زخمی شده اند
کانال تلگرامی «نیوپرس» تصویری را از دو کودک شیرخوار منتشر کرد که در حمله هوایی رژیم صیونیستی به مرکز نوار غزه به شدت زخمی شدند.

 

 

انفجار بمب در مسیر خودروی نظامیان اشغالگر در جنین
کانال تلگرامی «فلسطین پست: تصویری را از لحظه انفجار بمب در مسیر خودروی نظامیان رژیم اشغالگر در خیابان «الناصره» در «جنین» در کرانه باختری اشغالی منتشر کرد.

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.