حمله تروریستی به کاروان استاندار درعای سوریه

صدا و سیما پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:48

حمله تروریستی به کاروان استاندار درعای سوریه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از این بیانیه، در اثر این حمله شش نفر از همراهان استاندار زخمی شدند؛ اما وزارت کشور سوریه اشاره‌ای به وضع جسمانی لؤی خریطه استاندار درعا نکرد.
منابع محلی نیز خبردادند که تروریست‌ها درپی منفحر کردن تله انفجاری در مسیر کاروان استاندار وهمراهانش، با گروه حراست استاندار درگیر شدند.
به گفته این منابع، سرهنگ مشهور المحمد فرمانده پلیس استان درعا و نیز حسین الرفاعی مسئول دفتر حزب بعث در این استان، به همراه استاندار در این کاروان بودند.
آنان پس از بازدید از چند طرح خدماتی در شهر الحراک در شرق استان درعا در حال بازگشت به شهر درعا بودند که انفجار در مسیر کاوران در حد فاصل شهرک‌های "علما تا خربه غزاله" صورت گرفت.
این دومین بار است که کاروان استاندار درعا هدف حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرد، تروریست‌ها پیشتر کاروان لوی خریطه در مجاورت شهر "محجه" در شمال استان درعا مورد حمله قراردادند.
شهر دمشق پایتخت سوریه که در فاصله ۵۰ کیلومتری مرز‌های شمالی استان درعا قراردارد، در ۱۰۰ کیلومتری شمال شهر مرزی درعا مرکز همین استان واقع است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.