پایان مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در هرمزگان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:49
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم به اتمام رسیده و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور افزود: مسابقات قرآن کریم در رشته آوایی در ۹ شهرستان استان به اتمام رسید و تمامی فایل‌های تصویری مسابقه دهندگان جهت داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال شده و داوری نتایج اعلام شد.

وی افزود: از مجموع ۱۰۰۰ نفر ثبت نام کننده در این مسابقه ۵۶ نفر موفق شدند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات رشته‌های آوایی در یکشنبه ۱۸ شهریور و همچنین آزمون معارفی در ۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

مسعودی ادامه داد: مکان مسابقات برادران حسینیه امامزاده سید مظفر علیه السلام بندرعباس و خواهران حسینیه مرحوم محمد علی ناصری واقع در بازار مرکزی بندرعباس است که مسابقه دهندگان از شهرستان‌ها در مرکز استان به رقابت خواهند پرداخت

به گزارش ایسنا، در مجموع ده داور از تهران، داوری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت که در همان روز نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.