دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس رایگان و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 12:33
سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس از پذیرش دانشجو به صورت رایگان و بر اساس سوابق تحصیلی و یا مدرک دیپلم در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس خبر داد.

غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس به صورت رایگان در رشته‌های «فقه وحقوق امامیه»، «فقه و حقوق حنفی» و رشته «علوم قرآن و حدیث»، به صورت رایگان و بر اساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه، زمان ثبت نام از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ است، افزود: انتخاب رشته از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد و دانشجویان بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم نیز پذیرفته می‌شوند.

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس با اشاره به شرایط اختصاصی جذب دانشجویان، گفت: داشتن یکی از شرایط ذیل از جمله: دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید در یکی از شاخه‌های نظری‌ و فنی حرفه‌ای و یا کاردانش، دیپلم چهار ساله نظام قدیم، گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و یا یکی از مدارک کاردانی، الزامی است.

غلامی تصریح کرد: تمام مقررات این دانشگاه مطابق با سایر موسسات آموزش عالی است و به فارغ التحصیلان مدرک معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.