وزیر کشور از تدوین دستورالعملی جامع برای ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد

رکنا پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 13:47
رکنا: وزیر کشور از تدوین دستورالعمل جامع ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد و افزود: این دستورالعمل به زودی اجرایی خواهد شد.
وزیر کشور از تدوین دستورالعملی جامع برای ساماندهی اتباع بیگانه خبر داد

به گزارش رکنا، اسکندر مؤمنی امروز، ۱۵ شهریورماه در سفر به شیراز و بازدید از محله تاریخی سنگ‌سیاه این کلان‌شهر با بیان این موضوع گفت: نخستین گام در زمینه ساماندهی اتباع بیگانه ، اخراج اتباع غیرمجاز و غیرقانونی است.

وی تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که طرح ساماندهی اتباع بیگانه را به شکل کامل و جامع و با یک برنامه مناسب و با درنظر گرفتن ملاحظات منطقه‌ای اجرا خواهیم کرد.

وزیر کشور هم‌چنین به وضعیت محله سنگ سیاه شیراز اشاره کرد و افزود: شرایط امروز این محله تاریخی با گذشته متفاوت شده است و تغییراتی که در آن ایجاد شده است، کاملا محسوس است.

وی با یادآوری اینکه این ساماندهی توسط استانداری، شهرداری، سپاه و فرمانداری شیراز انجام شده است، گفت: اقداماتی که در این منطقه انجام شده است باعث ترمیم بافت و ایجاد فضاهای سنتی و بوم‌گردی و رونق گردشگری در این منطقه شده است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.