در بارسا خوشحالم اما؛/ جانشینی نویر در بایرن: تراشتگن آینده را باز گذاشت!

ورزش سه پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 15:51
مارک آندره تراشتگن به سوالی در مورد ترک بارسا و انتقال احتمالی به بایرن مونیخ، پاسخ رد قطعی نداد.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسا، پس از سال ها انتظار بالاخره به پیراهن شماره یک آلمان رسید. بازنشستگی مانوئل نویر به تراشتگن این اجازه را داد تا بالاخره گلر اول ماشافت شود. او در دو بازی اول آلمان برابر مجارسنان و هلند در لیگ ملت ها، درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

تراشتگن در مورد تبدیل شدن به  گلر شماره یک آلمان گفت: «هدف من همیشه این بوده که شماره یک باشم. متأسفانه، در یک دهه گذشته نتوانستم به آن برسم. من یک دروازه بان به نام نویر مقابلم داشتم که دوران فوتبال ملی باورنکردنی ای داشت و همیشه در مقابل فشارها ایستادگی می کرد. باز هم به خاطر دوره پرافتخارش به او تبریک می گویم.»

2077187

تراشتگن در مورد ناامیدی های گذشته به عنوان گلر شماره 2 آلمان گفت: «همیشه لحظاتی وجود داشت که فکر می کردم نوبت من رسیده ولی در نهایت تصمیم همیشه به نفع مانوئل بود، اما من حرفه ای با آن برخورد کردم. البته که ناامید کننده بود، اما باید با آن زندگی می کردم. شما باید این تجربه را داشته باشید و آن را بپذیرید. در نهایت ارزشش را داشت. هم تیمی هایم متوجه شدند که من هرگز امیدم را از دست ندادم.»

 آیا آینده خود را در بارسلونا می بینید یا می توانید تصور کنید که به بوندسلیگا بازگردید و شاید جانشین مانوئل نویر در بایرن شوید؟ « (لبخند می‌زند) عجب! من یک قرارداد نسبتا طولانی با بارسلونا دارم و در آنجا بسیار خوشحالم. خانواده من در کاتالونیا خوشحال هستند. من فقط روی این فصل تمرکز کرده ام و شما هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی دانم در آینده برای بازی به آلمان بر می گردم یا خیر، خواهیم دید. اما به طور کلی، من از وضعیت فعلی خودم بسیار راضی هستم.»

2077189

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.