کتاب «مثل زلال باران» منتشر شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 16:22
بوشهر- کتاب «مثل زلال باران» شرحی بر زندگی پیرغلام و خادم اهل بیت حاج الله کرم مظفری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور فعالان مراسم مذهبی و علاقمندان کتاب، رونمایی از کتاب مثل زلال باران شرحی بر زندگی پیر غلام و خادم اهل بیت حاج الله کرم مظفری برگزار شد.

در این آئین که در محل حسینیه حضرت زینب (س) برگزا ر شد، امام جمعه گناوه با بیان ویژگی‌های شخصیتی این پیر غلام اهل بیت گفت: زنده یاد حاج الله کرم مظفری همیشه ملازم قرآن و مسجد بود، و خدمت در مسیر اهل بیت از ویژگی‌های شاخص ایشان بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی ثبت زندگی و خدمات زنده یاد حاج الله کرم مظفری در قالب کتاب را اتفاقی شایسته دانست و افزود: این اتفاق مبارک باید ادامه یابد.

نویسنده کتاب هم در این آئین گفت: این مجموعه شرحی بر زندگی انسان والامقام است که بیشتر حیات پربرکتی را صرف خدمت به دین خدا و مردم نموده است.

محمد مظفری افزود: من سعی کردم در این کتاب در چند فصل مقاطع مختلف زندگی این پیر غلام اهل بیت و از ذاکرین برجسته شهرستان گناوه را روایت کنم.

کتاب مثل زلال باران در ۱۷۱ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات دریانورد منتشر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.