بندر مارسی فرانسه در زیر آب

صدا و سیما پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 17:12

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بعد از ظهر چهارشنبه، بندر مارسی فرانسه به زیر آب رفته است. باران‌های سیل‌آسا سبب آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شده است. در کانال یوتیوب روزنامه فرانسه لوپاریزین گزارشی در این مورد منتشر شده است.  


مارسی به زیر آب رفته است. از بعد از ظهر چهارشنبه، مناطق ساحلی فرانسه در کنار دریای مدیترانه شاهد بارش باران‌های سیل آسا بود. نتیجه آن هم جاری شدن سیل و آب گرفتگی جاده‌ها و خیابان‌ها و اختلال در رفت و آمد خودرو‌ها بود. تعداد زیادی از محله‌های شهر به طور کامل به زیر آب رفته اند.
در مارسی، بارش باران به اندازه‌ای است که مراسم گشایش جشنواره "دلتا" در ساحل "پرادو" به ناچار لغو شد. در مجموع، پنج شهرستان در اطراف بندر مارسی برای وقوع سیل و طوفان و ۷ شهرستان هم برای بارش باران‌های سیل‌آسا در وضعیت هشدار نارنجی قرار گرفتند. سازمان هواشناسی فرانسه برای بیشتر مناطق حاشیه دریای مدیترانه درمورد بارش باران‌های سیل آسا هشدار صادر کرد. امشب (چهارشنبه) و فردا شب، باران و طوفان همراه با وزش باد‌های شدید و نیز در برخی مواقع بارش تگرگ ادامه خواهد داشت. ۱۲ شهرستان در حال حاضر و برای روز پنجشنبه در وضعیت هشدار نارنجی قرار گرفته اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.