تصادف زنجیره‌ای در محور آرادان - گرمسار با ۱۲ مصدوم

تابناک پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 20:21
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در محور آرادان_گرمسار خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش «تابناک»، حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه غروب امروز پنج شنبه وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۰ محور آرادان_گرمسار به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه میان سه خودرو نیکو پنج، پراید و هیوندا النترا به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه نجات گران پایگاه امداد و نجات آرادان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شش مصدوم خدمات سرپایی دریافت کردند، ابراز داشت: شش مصدوم دیگر رها سازی و به عوامل اورژانس برای ادامه سیر درمان تحویل داده شدند.

درخشان اضافه کرد: از رانندگان درخواست داریم برای پیشگیری از این حوادث تلخ قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت و از هر گونه شتاب و رفتار و پرخطر پرهیز کنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.